Naslovna Poslovni informacijski sustavi

Integrirani poslovni informacijski sustav

Times Integrator ERP je snažan INTEGRIRANI POSLOVNI INFORMACIJSKI SUSTAV koji će vaše poslovanje učiniti još efikasnijim. Njegova izuzetna pouzdanost ima tri oslonca: vrhunska softverska tehnologija, bogato iskustvo razvojnog tima i velika baza postojećih korisnika koja, u suradnji s razvojnim timom, potiče neprekidno usavršavanje sustava.

KARAKTERISTIKE SUSTAVA:

POUZDANOST

Sustav ima 99,99% -tnu stabilnost i konzistentnost podataka, robusnost koja se očituje u neograničenom broju radnih mjesta i neograničenom broju podataka (potrebno samo zadovoljiti zahtjeve za opremom). Kvaliteta dokazana u praksi: preko 2000 instaliranih radnih stanica i preko 1.200 blagajni u 4 države regije. Najveći korisnici koriste Times Integrator preko 10 godina.

ODRŽAVANJE S JEDNOG MJESTA

Problemi? Nazovete – riješeno! Nema čekanja dolaska stručne osobe! Sve intervencije, pomoć, slanje novih verzija radimo iz našeg prostora. Nove verzije šalju se na centralno računalo i automatski se instaliraju na radnu stanicu pri njenom prvom slijedećem prijavljivanju na sustav.

ORACLE BAZA I ALATI – Moderna tehnologija na postojećoj opremi

Times Integrator izrađen je uz pomoć Oracle tehnologije (baza i razvojni alat) što predstavlja moderno i kvalitetno rješenje koje radi vrlo brzo na običnim osobnim računalima i nije zahtjevno za posebno snažnom informatičkom i komunikacijskom opremom. Zadovoljava oprema koja podržava rad pod Windows operativnim sustavima.

RAD „U OBLAKU“

Radite na laptopu, desktopu ili mobitelu? Ovisno o modulu, možete raditi s bilo kojeg uređaja i bilo koje lokacije. Potreban vam je samo pristup internetu.

VELIKI BROJ IZVJEŠĆA => MENADŽERSKO KNJIGOVODSTVO

Times Integrator je moćan alat koji pomaže rukovodstvu da nadgleda poslovanje poduzeća pomoću velikog broja pravovremenih i točnih izvješća koji pruža rukovodstvu podatke za potpunu podršku u odlučivanju. Korisnik nema samo financijsko nego i menadžersko knjigovodstvo (RDG po mjesecima na jedan gumb).

KOMPATIBILNOST S OFFICE ALATIMA

Svaki izvještaj možete prebaciti u Excel ili CSV format, a dokument u Word (RTF) ili PDF.

PRILAGODLJIVOST POTREBAMA KORISNIKA

Putem niza parametara, aplikacije se prilagođavaju korisničkim potrebama, a po dogovoru s korisnikom radimo i dorade na postojeća rješenja.

VIŠESTRUKE DIREKTNE I INDIREKTNE UŠTEDE

Jednom upisani podatak samo se dalje prosljeđuje i kroz niz automatskih i poluautomatskih funkcija sustav omogućava 30%-50% uštede u vremenu obrade.

Kontakt - Zatražite informativnu ponudu

Korištenjem ovog obrasca prihvaćate da ste upoznati s pravilima o privatnosti i da prihvaćate prikupljanje i obradu osobnih podataka danih u obrascu bez kojih vaš zahtjev u obrascu ne može biti ispunjen.