Dugotrajna imovina
Modul Dugotrajna imovina TI ERP-a služi za evidentiranje i praćenje stanja dugotrajne imovine tvrtke. Sve transakcije (stavljanje u uporabu, dodana vrijednost, obračun amortizacije, isknjiženje, …) automatski se knjiže u glavnu knjigu (modul Financijsko knjigovodstvo) generiranjem temeljnica putem shema knjiženja.
Modul u potpunosti zadovoljava sve potrebe malih, srednjih i velikih korisnika raznih industrijskih vertikala, a specifičnosti se određuju parametriziranjem u dogovoru sa korisnikom.
Uz razne izvještaje i rekapitulacije moguće je raditi i dodatne napredne upite u svrhu kvalitetnije pretrage podataka.
Uz razne izvještaje i rekapitulacije moguće je raditi i dodatne napredne upite u svrhu kvalitetnije pretrage podataka.
Osim samih funkcionalnosti modula moguće je definirati i razinu prava operatera (na funkcionalnost odnosno na neku akciju putem gumba).
KRATKI POPIS FUNKCIONALNOSTI:
Matični podaci su osnova funkcioniranja modula, moguće ih je i uvesti iz Excela/CSV-a; njih čine osnovni podaci o poduzeću, mjesta troška, kontni plan, amortizacijske grupe/stope, evidencija inventara.
Transakcije predstavljaju promjene po svakom pojedinom inventaru: početno stanje, stavljanje u uporabu, promjena vrijednosti, mjesečna / godišnja amortizacija, jednokratni otpis (sredstvo ostaje u uporabi), isknjiženje (zbog prodaje, rashoda, …).
Izvještaji: stanje imovine na dan, obrazac PANO i PA, izvještaji na razini transakcija, kartice sredstava, izvozi u excel; izvještaje o stanju imovine na dan i one na razini transakcija je moguće samostalno graditi na više kombiniranih razina (mjesto troška, konto, amortizacijska grupa, inventarni broj).
Inventura se može raditi neograničeni broj puta. Po unosu inventure i po usporedbi popisanog stanja sa stanjem po knjigama za prikazani višak/manjak je potrebno napraviti odgovarajuću transakciju u skladu s odlukama poduzeća.
Zaduženja radnika je funkcionalnost kojom se evidentiraju i prate zaduženja/razduženja inventara po radnicima.