Program za vođenje (upravljanje) skladišta
TI2GO- Upravljanje skladištem namijenjen je izradi skladišnih dokumenata na mobilnom uređaju (samo s Android OS-om). Omogućuje brzu i točnu izradu ulaznih i izlaznih dokumenata u TI ERP-u i to:
U prodaji: predračun/ponuda, otpremnica, otpremnica za maloprodaju, povratnica od kupca, međuskladišnica/komisijska otpremnica, zapisnik zamjeni šifara, prijenos iz prodavaonice u prodavaonicu, izdatnica itd.
U nabavi: narudžba, primka, primka iz veleprodaje, primka za robu iz komisije, povratnica dobavljaču, povratnica veleprodaji, povratnica maloprodaji itd.
Inventura: upis inventurnog stanja, zapisnik o višku , zapisnik o manjku
Online usporedba sa dokumentima iz TI ERP-a na način da se odabere dokument iz ERP-a (vrsta i broj) i usporedi količinska razlika sa novo napravljenim dokumentom
KLJUČNE PREDNOSTI KORIŠTENJA:
off line način rada prilikom izrade dokumenata (nije potrebna stalna veza sa centralnom bazom već se transfer podataka obavlja npr. u dohvatu wi-fi mreže ili interneta)
evidencija robe pomoću barcoda (ukoliko uređaj podržava skeniranje)
prikaz trenutno važeće maloprodajne ili veleprodajne cijene za prodavaonicu ili skladište
prikaz stanja artikala za odabrano skladište ili prodavaonicu
Opcija: količinska kontrola prilikom ulaza/izlaza robe ručno ili skeniranjem dokumenta
Opcija: slaganja robe kod ulaza/izlaza prema pozicijama na skladištu