Upravljanje ljudskim potencijalima (resursima)
FUNKCIONALNI OPIS
Primarna funkcija sustava je da olakša svakodnevni rad radnika, omogući učinkovito planiranje rasta i razvoja tvrtke na području upravljanja ljudskim resursima te poboljša međusobnu komunikaciju radnika, pojedinih organizacijskih jedinica i tvrtke u cijelosti, kroz jednostavno i intuitivno korisničko sučelje.
Sustav, isto tako, omogućava korisnicima ispunjavanje svih zakonskih obaveza iz područja evidencije radnika, evidencije prisutnosti te isplate dohodaka. Korištenjem komunikacijskih opcija koje su na raspolaganju te izvještajima, znatno se povećava učinkovitost tvrtke, a interne procedure postaju učinkovite i transparentne.
Sučelje aplikacije je jednostavno, intuitivno i višejezično. Aplikacija je projektirana tako da podržava fleksibilnost, ali, ujedno, i visoku razinu sigurnosti. Sustav podržava eksport podataka u ERP sustave. S tehnološkog aspekta radi se o web aplikaciji na troslojnoj arhitekturi koja je dostupna putem najraširenijih internet preglednika (IE, Firefox, Chrome, Safari).
ARHITEKTURA RJEŠENJA
Web aplikacija bazirana na najboljim raspoloživim tehnologijama:
relacijska baza podataka Oracle
aplikacijski server Oracle Weblogic
razvijena Oracle ADF tehnologijom
Busines Process Management ( BPMN 2.0 standard)
Mogućnosti rada i okruženja:
rad u cloud-u
upotrebu virtualizirane infrastrukture ili potreba fizičkih servera
integraciju s Active Directory ili LDAP sustavima
Potrebni mali resursi:
dvojezgreni CPU
4 GB radne memorije
80 GB prostora za instalaciju i podatke