GDPR modul
TI4HR sadrži sve podatke o radnicima na jednom mjestu te mogućnost prilaganja datoteka (ugovori, certifikati…) što uvelike olakšava i pojednostavljuje procese zaštite podataka te eventualne reakcije u slučaju kompromitiranja podataka ili zahtjeva radnika za brisanjem/kriptiranjem istih.
Aplikacija se koristi putem jedinstvenog korisničkog imena i zaporke te postoji mogućnost ograničavanja prava na unos/uvid podataka s obzirom na organizaciju unutar tvrtke.
potpuna kontrola pristupu informacijama – uz lozinku koja zahtjeva minimalno jedno veliko, jedno malo slovo te broj; korisnički račun se može vezati uz računalo/radnu stanicu
korisnički računi za zaposlenike – zaposlenici vide sve svoje podatke te u svakom trenutku imaju kontrolu nad istima
mogućnost definiranja prava prema korisničkim zahtjevima tj. potrebama radnih zadataka i radnih mjesta (npr. voditelji vide određen set podataka kako bi mogli planirati radno vrijeme)
zaštita osobnih podataka – svi podaci su na jednom mjestu (skenirani dokumenti u dosjeima zaposlenika)
vezanje dokumenata na zaposlenika – slanje IP obrazaca, odluka, mogućnost slanja dokumenata na zaposlenikov korisnički račun
jednostavan i brz pristup osobnom informacijama
moguća anonimizacija podataka
podjela posloprimaca po vrsti sklopljenog ugovora – različit period čuvanja podataka po zakonu
moguće obavijesti (alerti) kod isteka zakonskih rokova
mogućnost vođenja evidencije s minimalnim brojem osobnih podataka
klasifikacija podataka (osobni i zakonski) – lakša manipulacija podacima, brisanje/promjena
evidencija operatera kod unosa i promjene podataka
evidencija svih ispisa iz aplikacije