Upravljanje učinkom (KPI)
PREDNOSTI KPI-A
Ispravni ključni pokazatelji uspješnosti pružaju vašem poslovanju jasan put do uspjeha, međutim rade i više od toga:
Predvidite trendove
Na putu do cilja, KPI vam omogućuje uvid u stvarno stanje vašeg poslovanja. Na taj način omogućuje prepoznavanje trendova i potrebe korekcije gdje je to potrebno – kako bi se izbjeglo površno pružanje usluga.
Odredite prioritete
Mjerenje i praćenje napretka pokazuje konkretne smjernice gdje su resursi najpotrebniji, ali i gdje bi se mogli bolje iskoristiti.
Poboljšajte angažman zaposlenika
Ključni pokazatelji uspješnosti sjedinjuju zaposlenike, osiguravajući da svi rade u istom smjeru i daju jasan uvid u to kako pojedinačni učinak utječe na ciljeve tvrtke. To doprinosi iskustvu zaposlenika, poboljšavajući angažman svakog pojedinca u procesu.
Povećajte automatizaciju
Precizniji pogled na procese pomaže organizacijama identificirati područja u kojima bi se mogle implementirati opcije automatizacije.
Pratite stalno poboljšanje
Ključni pokazatelji uspješnosti nužni su, ne samo u postizanju utvrđenih ciljeva, već i u stvaranju kulture stalnog poboljšanja. Postavite jasne ciljeve, povećajte učinak, poboljšajte učinkovitost i osigurajte da svi uključeni rade na postizanju i redefiniranju uspjeha tvrtke.
Regrutacija i selekcija
Trening i razvoj
Upute i preporuke za upravljanje učinkom
Sustav nagrađivanja
Upute za nove zaposlenike
Priručnici za komunikaciju s radnicima
Interna razmjena informacija
Upitnici zadovoljstva
Praćenje rezultata poslovanja
Definiranje KPI-a prema zadanim parametrima