Upravljanje vremenom (time management)
Namjena rješenja je omogućiti jednostavno, brzo i pregledno planiranje i praćenje odsustva te efikasan poslovni proces obrade zahtjeva.
planiranje odsutnosti (godišnji odmori, slobodni dani, edukacije, konferencije) i evidencija bolovanja
evidencija rada
zaprimanje podataka iz vanjskih sustava (ulaz/izlaz)
priprema podataka za potrebe obračuna plaća
Potrebno je napomenuti da se korisnik, u fazi implementacije, može odlučiti na koji će način operativno provoditi upravljanje vremenom. Sintetički podaci o evidenciji rada mogu se direktno unositi u modul za obračun plaća, ali se, isto tako, mogu generirati iz ovog modula.
Modul također sadrži i BPM (Business Process Management): procese zahtjeva, odobrenja, uvida i izvještavanja za godišnji odmor, neplaćeni i plaćeni dopust te zahtjeve i odobrenja edukacija, konferencija i sl.
Radniku je omogućen uvid u njegove podatke o godišnjem odmoru
broj odobrenih dana
broj iskorištenih dana
broj preostalih dana za iskoristiti
U zajedničkom kalendaru prikazuju se, s njihovim statusom, svi godišnji odmori ili druga odsustva iz iste organizacijske jedinice kako bi osoba koja daje zahtjev mogla uskladiti odsustvo s rasporedom svojih kolega.
Prikaz kalendara se jednostavno može filtrirati prema pojedinom odjelu i/ili statusu zahtjeva.
Namjena rješenja je omogućiti jednostavno, brzo i pregledno planiranje i praćenje odsustva te efikasan poslovni proces obrade zahtjeva.
Jednostavno upisivanje plana i podnošenje zahtjeva direktno iz grafičkog prikaza kalendara
automatska funkcija provjere broja raspoloživih dana; nije moguće planirati godišnji odmor za koji ne postoje raspoloživi dani
zahtjev se, sa svim podacima, trenutno dostavlja u listu zadataka odgovornih osoba definiranih u organizacijskoj strukturi
učesnici su o zahtjevima obaviješteni i putem e-mail poruka
nakon korištenja godišnjih odmora automatski obračun efektivnih dana i ažuriranje fonda preostalih raspoloživih dana
Jednostavno upravljanje zadacima
primatelj dobiva informaciju o zadatku i daljnjim obvezama te tijeku postupka realizacije zadatka na e-mail
nakon toga se inicira zadatak i pokreće radni slijed izvršenja zadatka s automatskim obavještavanjem sudionika u realizaciji putem e-mail poruka
između pojedinih koraka radnog slijeda tijekom realizacije zadatka od strane nadležnih sudionika procesa potrebna je autorizacija
odbacivanjem autorizacije pojedinog koraka radnog slijeda zadatak se vraća u prethodni korak uz mogućnost unosa razloga odbijanja
Jednostavno praćenje zadataka i sljedova zadataka
popis i grafički prikaz aktivnih radnih sljedova i koraka u koje je uključen prijavljeni korisnik
grafički prikaz tijeka i trenutnog statusa radnog slijeda tj. koraka u kojem se nalazi zahtjev
zabilježena povijest svih aktivnosti dostupna za daljnje analize
Grafički prikazi za radnike i menadžere
pojednostavljena administracija podataka za pojedinog korisnika (radnik – menadžer)
pregled povijesti korištenja i svih zahtjeva
automatsko ažuriranje fonda dana za pojedinu godinu
ispis obrazaca s planom/pregledom odobrenih godišnjih odmora