Naslovna Upravljanje ljudskim potencijalima Upravljanje vremenom

Upravljanje vremenom (time management)

Namjena rješenja je omogućiti jednostavno, brzo i pregledno planiranje i praćenje odsustva te efikasan poslovni proces obrade zahtjeva.

  • planiranje odsutnosti (godišnji odmori, slobodni dani, edukacije, konferencije) i evidencija bolovanja

  • evidencija rada

  • zaprimanje podataka iz vanjskih sustava (ulaz/izlaz)

  • priprema podataka za potrebe obračuna plaća

Potrebno je napomenuti da se korisnik, u fazi implementacije, može odlučiti na koji će način operativno provoditi  upravljanje vremenom. Sintetički podaci o evidenciji rada mogu se direktno unositi u modul za obračun plaća, ali se, isto tako, mogu generirati iz ovog modula.

Modul također sadrži i BPM (Business Process Management): procese zahtjeva, odobrenja, uvida i izvještavanja za godišnji odmor, neplaćeni i plaćeni dopust te zahtjeve i odobrenja edukacija, konferencija i sl.

Radniku je omogućen uvid u njegove podatke o godišnjem odmoru

  • broj odobrenih dana

  • broj iskorištenih dana

  • broj preostalih dana za iskoristiti

U zajedničkom kalendaru prikazuju se, s njihovim statusom, svi godišnji odmori ili druga odsustva iz iste organizacijske jedinice kako bi osoba koja daje zahtjev mogla uskladiti odsustvo s rasporedom svojih kolega.

Prikaz kalendara se jednostavno može filtrirati prema pojedinom odjelu i/ili statusu zahtjeva.

Namjena rješenja je omogućiti jednostavno, brzo i pregledno planiranje i praćenje odsustva te efikasan poslovni proces obrade zahtjeva.

Jednostavno upisivanje plana i podnošenje zahtjeva direktno iz grafičkog prikaza kalendara

  • automatska funkcija provjere broja raspoloživih dana; nije moguće planirati godišnji odmor za koji ne postoje raspoloživi dani

  • zahtjev se, sa svim podacima, trenutno dostavlja u listu zadataka odgovornih osoba definiranih u organizacijskoj strukturi

  • učesnici su o zahtjevima obaviješteni i putem e-mail poruka

  • nakon korištenja godišnjih odmora automatski obračun efektivnih dana i ažuriranje fonda preostalih raspoloživih dana

Jednostavno upravljanje zadacima

  • primatelj dobiva informaciju o zadatku i daljnjim obvezama te tijeku postupka realizacije zadatka na e-mail

  • nakon toga se inicira zadatak i pokreće radni slijed izvršenja zadatka s automatskim obavještavanjem sudionika u realizaciji putem e-mail poruka

  • između pojedinih koraka radnog slijeda tijekom realizacije zadatka od strane nadležnih sudionika procesa potrebna je autorizacija

  • odbacivanjem autorizacije pojedinog koraka radnog slijeda zadatak se vraća u prethodni korak uz mogućnost unosa razloga odbijanja

Jednostavno praćenje zadataka i sljedova zadataka

  • popis i grafički prikaz aktivnih radnih sljedova i koraka u koje je uključen prijavljeni korisnik

  • grafički prikaz tijeka i trenutnog statusa radnog slijeda tj. koraka u kojem se nalazi zahtjev

  • zabilježena povijest svih aktivnosti dostupna za daljnje analize

Grafički prikazi za radnike i menadžere

  • pojednostavljena administracija podataka za pojedinog korisnika (radnik – menadžer)

  • pregled povijesti korištenja i svih zahtjeva

  • automatsko ažuriranje fonda dana za pojedinu godinu

  • ispis obrazaca s planom/pregledom odobrenih godišnjih odmora

Kontakt - Zatražite informativnu ponudu

Korištenjem ovog obrasca prihvaćate da ste upoznati s pravilima o privatnosti i da prihvaćate prikupljanje i obradu osobnih podataka danih u obrascu bez kojih vaš zahtjev u obrascu ne može biti ispunjen.