Fiskalizacija 2.0: donosimo nekoliko odgovora na najčešća pitanja!

Što donosi Fiskalizacija 2.0?
Dva načina fiskalizacije, jedan za krajnje kupce/potrošače, drugi za poslovne subjekte
Računi izdani krajnjim potrošačima se fiskaliziraju bez obzira na način plaćanja (po novom i plaćanje na transakcijski račun)
Obavezna razmjena računa u elektroničkom obliku (eRačun) između poslovnih subjekata i fiskalizacija eRačuna, kako izlaznih tako i ulaznih
Račune za poslovne subjekte plaćene gotovinom i karticama moguće je fiskalizirati na dva načina, jedan isključuje drugi
Uvođenje eIzvještavanja: o nemogućnosti slanja eRačuna, o naplati izdanih računa te o odbijanju ulaznih računa i razlozima njihovog odbijanja
FiskAplikacija - aplikacija unutar ePorezne putem koje će biti moguće vidjeti statuse svih fiskaliziranih računa za krajnje potrošače i svih fiskaliziranih eRačuna
„povratak“ storno računa za predujam
Promjene nekoliko zakona i ukidanja nekih obrazaca/izvještaja
Povećanje kontrole Porezne uprave u stvarnom vremenu
Uvođenje KPD klasifikacije kao obaveznog podatka eRačuna pri fiskalizaciji
Što će biti s papirnatim računima?
Postat će prošlost. Prema EU direktivi, države članice mogu potpuno ukinuti izdavanje papirnatih računa za obveznike Fiskalizacije 2.0. Time će se značajno smanjiti troškovi poslovanja i ubrzati obrada podataka.
TI ERP je već godinama u potpunosti integriran sa Fina-e-račun sustavom za razmjenu računa u elektroničkom obliku između poslovnih subjekata.
Zainteresirani korisnici koji trenutno ne koriste TI ERP funkcionalnost za razmjenu Fina e-računa mogu se direktno obratiti podršci za TI ERP (ezk@osmibit.hr) za više informacija i ponudu.
Naš tim Vam stoji na raspolaganju za sve informacije i tehničku podršku kako bi uvođenje poslovanja prema pravilima Fiskalizacije 2.0 bila što jednostavnija i brža.
Zahvaljujemo na povjerenju i radujemo se uspješnoj suradnji!