Upravljanje radnim vremenom zasposlenika
Upravljanje vremenom je proces planiranja i svjesne kontrole vremena utrošenog na određene aktivnosti, posebno za povećanje učinkovitosti, učinkovitosti i produktivnosti.
Upravljanje vremenom može biti potpomognuto nizom vještina, alata i tehnika koje se koriste za upravljanje vremenom pri izvršavanju određenih zadataka, projekata i ciljeva u skladu s rokom.
Sustav upravljanja vremenom je dizajnirana kombinacija procesa, alata, tehnika i metoda.
Poboljšanje upravljanja vremenom na poslu omogućuje vam da poboljšate svoj učinak i postignete željene ciljeve uz manje truda i učinkovitije strategije.
TI4HR- Times integrator za ljudske resurse je pomoć pri upravljanju radnim vremenom zaposlenika:
Planiranje radnog vremena po smjenama i lokacijama
Evidenciju stvarno utrošenih sati i sati bitnih za obračun plaće te preraspodjelu radnog vremena
Evidenciju, planiranje i odobravanje godišnjih odmora
Mogućnost vođenja evidencije po projektu ili radnom nalog
Evidenciju je moguće voditi:
Na mobitelu sa kontrolom Geo lokacije
Na računalu sa kontrolom IP adrese
Na terminalu putem kartice ili otiska prsta