TI2GO SKLADIŠTETI2GO – Upravljanje skladištem namijenjen je izradi skladišnih dokumenata na mobilnom uređaju (samo s Android OS-om). Omogućuje brzu i točnu izradu ulaznih i izlaznih dokumenata u TI ERP-u i to:

Voditelj prodavača određuje dnevne ili tjedne rute po kojima vozači/prodavači obilaze kupce što omogućuje bolje planiranje i kontrolu zaposlenika na terenu, a zaposlenike oslobađa dodatnog izvještavanja.

U prodaji: predračun/ponuda, otpremnica, otpremnica za maloprodaju, povratnica od kupca, međuskladišnica/komisijska otpremnica, zapisnik zamjeni šifara, prijenos iz prodavaonice u prodavaonicu, izdatnica, itd.

U nabavi: narudžba, primka, primka iz veleprodaje, primka za robu iz komisije, povratnica dobavljaču, povratnica veleprodaji, povratnica maloprodaji, itd.

Inventura: upis inventurnog stanja, zapisnik o višku, zapisnik o manjku.

Online usporedba s dokumentima iz TI ERP-a na način da se odabere dokument iz ERP-a (vrsta i broj) i usporedi količinska razlika sa novo napravljenim dokumentom.

KLJUČNE PREDNOSTI KORIŠTENJA:

  • Offline način rada prilikom izrade dokumenata (nije potrebna stalna veza sa centralnom bazom već se transfer podataka obavlja npr. u dohvatu Wi-Fi mreže ili interneta);
  • Evidencija robe pomoću barcoda (ukoliko uređaj podržava skeniranje);
  • Prikaz trenutno važeće maloprodajne ili veleprodajne cijene za prodavaonicu ili skladište;
  • Prikaz stanja artikala za odabrano skladište ili prodavaonicu.

OPCIJA: količinska kontrola prilikom ulaza/izlaza robe ručno ili skeniranjem dokumenta. 

OPCIJA: slaganje robe kod ulaza/izlaza prema pozicijama na skladištu.

 
ZATRAŽITE INFORMATIVNU PONUDU ili nas kontaktirajte na +385 1 4444 200 

DODATNE USLUGE KOJE BI VAS MOGLE ZANIMATI

Summary
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
2 based on 5 votes
Software Name
Times Integrator 2 GO
Operating System
Windows, Oracle
Software Category
mobilna prodaja, prodaja, marketing, trage marketing
Landing Page