Hotelsko poslovanje/recepcija je modul za vođenje cjelokupnog hotelskog poslovanja korisnika. Omogućava korisniku potpuni nadzor i kontrolu poslovanja, uštedu vremena u operativnom i uredskom poslovanju, jednostavnost u radu i obuci te omogućava brzinu i efikasnost osoblja. U aplikaciji je moguće uključiti i Višejezičnost (ekrani, matični podaci, izvještaji) koja se definira na razini operatera. Uz preko 300 kombinacija raznih izvještaja i rekapitulacija, moguće je raditi i dodatne napredne upite za lakšu pretragu podataka.

KRATKI POPIS FUNKCIONALNOSTI

Matični podaci su osnovni podaci za poslovanje hotela. Osnovni matični podaci za unos su: partneri, usluge, tarife, vrste isprava, sobe, načini plaćanja, valute, države, tečaj, hoteli, podaci o poduzeću, mjesta troška itd.

Usluge u TI ERP-u su: mogu biti jednostavne ili složene. Jednostavne usluge su usluge koje u sebi nemaju uključene podusluge kao npr. parking, najam dvorane itd. Složene usluge su usluge koje sadržavaju elemente usluga kao npr. uslugu polupansiona koja sadrži noćenje, doručak i večeru. Svaki element usluge ima vrijeme odgode.

Cjenik usluga se definira prema datumu, uslugama i valuti. Moguće je šifrirati neograničen broj cjenika.

Rezervacije služe za praćenje i planiranje popunjenosti hotela. Mogu imati status otvorena, potvrđena, stornirana itd. Moguće je praćenje popunjenosti hotela u budućnosti ili prošlosti sa raznim bojama i postocima popunjenosti.

Grupna rezervacija služi za brzu rezervaciju koja sadrži više osoba i soba.

Vaucheri se šalju kupcima nakon što kupci prihvate/potvrde dolazak u hotel.

Prijave gostiju se rade po rezervaciji, ručno ili digitalnim skeniranjem dokumenata. Ako se prijava radi po rezervaciji program automatski kopira sve podatke sa rezervacije i na prijavu se unose samo dodatni podaci.

Plan dnevnih potreba za obroke služi za lakše planiranje obroka za doručak, ručak ili večeru po broju gosta ili soba.

Fiskalizacija u TI ERP modulima može se odvijati kroz više opcija fiskalizacije računa. Račun se ispisom fiskalizira. U slučaju da u tom trenutku ispisa nema interneta, račun ostaje ne fiskaliziran ali je on sa ZKI zakonski i dalje ispravan račun. U slučaju da se fiskalizacija ne odradi (problem sa internetom) moguće je odraditi ručnu naknadnu fiskalizaciju.

Negotovinski računi su izrada veleprodajnih računa koji se mogu izrađivati po nalogu ili pojedinačno. Jedan račun može sadržavati neograničen broj naloga za fakturiranje. Računi se mogu izrađivati u raznim valutama.

Računi i storno računi za predujmove izrađuju se po primitku uplate za usluge koje nisu isporučene u poreznom razdoblju. Kod izrade računa program upozorava o postojanju računa za predujam koji se stornira i povezuje sa računom.

Promet otvorenih prijava je funkcija koja prikazuje „karticu“ gosta sa svim uslugama koje je koristio i iznosom za naplatu. Ukoliko je gost konzumirao piće u baru ili hranu u restoranu te odabrao opciju plaćanja „na sobu“, na ugostiteljskoj blagajni iznos za naplatu sjest će u promet otvorenih prijava „karticu gosta“.

Rabati se mogu predefinirati po različitim kriterijima: usluge, partneri, datum od kada vrijedi rabat i hotel u slučaju da korisnik ima više hotela. 

Datoteka za eVisitor je poluautomatska funkcionalnost za učitavanje datoteke u sustav eVisitora. Funkciju je moguće ograničiti sa pravima operatera na način da samo voditelj može izraditi datoteke i učitati ih u eVisitor.

 
ZATRAŽITE INFORMATIVNU PONUDU ili nas kontaktirajte na +385 1 4444 200 

DODATNE USLUGE KOJE BI VAS MOGLE ZANIMATI

Summary
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
3 based on 4 votes
Software Name
Times Integrator ERP
Operating System
Windows, Oracle
Software Category
knjigovodstveni program, besplatna ponuda, ERP, računovodstvo, veleprodaja, maloprodaja, ugostiteljstvo, recepcija, marina, računovodstveni program, organizacija poslovanja
Landing Page