UPRAVLJANJE RADNIM VREMENOM ZAPOSLENIKA

Upravljanje vremenom je proces planiranja i svjesne kontrole vremena utrošenog na određene aktivnosti, posebno za povećanje učinkovitosti, učinkovitosti i produktivnosti.
Upravljanje vremenom može biti potpomognuto nizom vještina, alata i tehnika koje se koriste za upravljanje vremenom pri izvršavanju određenih zadataka, projekata i ciljeva u skladu s rokom.
Sustav upravljanja vremenom je dizajnirana kombinacija procesa, alata, tehnika i metoda.
Poboljšanje upravljanja vremenom na poslu omogućuje vam da poboljšate svoj učinak i postignete željene ciljeve uz manje truda i učinkovitije strategije.

 

TI4HR- Times integrator za ljudske resurse je pomoć pri upravljanju radnim vremenom zaposlenika:

  • Planiranje radnog vremena po smjenama i lokacijama
  • Evidenciju stvarno utrošenih sati i sati bitnih za obračun plaće te   preraspodjelu radnog vremena
  • Evidenciju, planiranje i odobravanje godišnjih odmora
  • Mogućnost vođenja evidencije po projektu ili radnom nalog

Evidenciju je moguće voditi:

  • Na mobitelu sa kontrolom Geo lokacije
  • Na računalu sa kontrolom IP adrese
  • Na terminalu putem kartice ili otiska prsta

Saznajte još više!

 

 

Comments are closed.