Times Integrator 2 GO

Prodajnom predstavniku na terenu su u svako doba dostupni svi osnovni podaci o kupcu (adresa, OIB, kontakt osoba, telefon, i sl.), kao i napredni podaci o dosadašnjoj prodaji (promet, analiza dugovanja, kredit-limiti, blokade, povijesti prodaje po artiklima, asortimani artikala, itd).

TIMES2GO je jednostavno i praktično rješenje za informatizaciju prodajnih, marketinških i drugih aktivnosti koje se odvijaju izvan ureda.

TIMES2GO  doprinosi ostvarenju značajnih ušteda u poslovanju kroz automatizaciju te jednostavnim upravljanjem svim terenskim aktivnostima. Korisnici su oslobođeni suvišne administracije te se povećava kvaliteta, brzina i učinkovitost njihova rada, a voditeljima prodaje služi za računalno praćenje prodaje na terenu, obradu prodajnih mjesta, preuzimanje narudžbi od kupaca, potvrdu dostave robe ili/i izdavanje računa na mjestu isporuke, evidenciju zaduženja opreme te kreiranje, obradu i praćenje marketinških anketa.

Ključne prednosti korištenja TIMES2GO aplikacije

  • omogućava povećanu produktivnost prodajnih aktivnosti
  • jamči trenutačan pristup podacima sa tržišta i uvid na prodajne police
  • pomoću analize sakupljenih podataka omogućava brze reakcije na novonastale odnose
  • diže produktivnost prodajnog osoblja na terenu
  • povećava prodaju
  • uštede
  • poboljšanje odnosa s kupcem

TIMES2GO sadrži četiri programska rješenja koja mogu funkcionirati samostalno ili kao jedinstvena, integrirana cjelina.

TIMES-Mobile


    • kontrola ugovornih obveza trgovaca
    • praćenje konkurencije
    • pozicioniranost proizvoda
    • dostupnost proizvoda – pokrivenost asortimanom
    • cijene
    • marketinški materijali

    Danas je imperativ tržišnog nastupa dostupnost te vidljivost proizvoda na prodajnoj polici.

    Redovita i detaljna kontrola pozicija proizvoda na policama trgovačkih lanaca, nužna je, kako bi pravovremeno reagirali te optimizirali prodaju vaših proizvoda.

    Isto tako, ukoliko se sustavno radi na imidž marketingu, nužnost je obrada tržišta te kvalitetan kontakt i povratna informacija vaših potrošača.

    TI2GO je alat s kojim možete jeftino i kvalitetno obraditi tržište, a posebna pogodnost je da, u vaše ime, anketiranje mogu odraditi i vaši prodavači, promotori ili distributeri.

    Sustav za kreiranje anketa TI2GO aplikacije, prema zadanim kriterijima, kreira listu anketa dodijeljenu pojedinom kupcu, prodajnom mjestu, kategoriji prodajnih mjesta, kanalu prodaje ili komercijalistu. Ankete kreiraju marketinški ili prodajni voditelji, po potrebi dinamički za određene vremenske periode, ali i za stalno praćenje situacije na terenu. Dobivenim točnim i strukturiranim odgovorima, voditelji mogu usmjeravati buduće aktivnosti i pravovremeno odgovoriti na situaciju na terenu te planirati buduće marketinške kampanje.

    Jedna od većih prednosti modula Prodaja/narudžbe aplikacije TI2GO je točnost i brzina  unosa narudžbi koje prodajni predstavnik na terenu direktno unosi u poslovno-informacijski sustav kompanije. Takav proces, rezultira manjim brojem pogrešnih narudžbi, a samim time, smanjenim brojem pogrešnih isporuka, što na kraju doprinosi poboljšanjem odnosa s kupcima dok se istodobno smanjuju troškovi povrata, eventualno, krivo isporučene robe.

    Prednosti:

    • brži unos narudžbi zahvaljujući predlošcima i sveobuhvatnim informacijama o prodaji
    • ažurirani podaci o lokacijama (kartica kupca) i artiklima (stanje zalihe, cijene, rabati, …)
    • mogućnost pregleda povijesti dokumenata
    • bolji nadzor terenskih putnika

    Ambulantna prodaja važan je element uspješnog poslovanja i stoga za mnoge proizvođače i distributere predstavlja područje prioritetnih ulaganja.

    Sve informacije o obilasku korisnika unose se na terenu, istovremeno se generiraju računi, otpremnice i ostali potrebni dokumenti koji se evidentiraju i knjiže bez čekanja na povratak vozača u kompaniju. Kombinacija dostave po prednarudžbama s ambulantnom prodajom dodatno smanjuje logističke troškove.

    Nadalje, u svako vrijeme vozač ima točnu i lako preglednu listu stanja zaliha dostavnog vozila. Vozač/prodavač na kraju dana priprema narudžbu za nadopunu svojih zaliha na kamionu prema otpremnom skladištu. Za ovakav način rada potrebno je uz mobilni uređaja imati u vozilu i prijenosni pisač.

    TI2GO ROUTE nezaobilazan je u radu mobilnih trgovaca, unapređivača prodaje i drugih zaposlenika kojima je sustavan obilazak poslovnih partnera i klijenata u opisu svakodnevnog posla. Poslovanje s TI2GO aplikacijom omogućava voditeljima bolje planiranje i kontrolu zaposlenika na terenu, a zaposlenike oslobađa dodatnog izvještavanja i olakšava lakše snalaženje na terenu što posebno dolazi do izražaja kad jedan zaposlenik mijenja drugoga.

    Što omogućuje TIMES Mobile ROUTE?

    • evidenciju radnog vremena
    • evidenciju vremena provedena kod kupca
    • evidenciju prijeđenih kilometara
    • GPS koordinate – praćenje prodajnog osoblja (u izradi)

    • o aktivnostima prodajnog predstavnika
    • po kupcu
    • o radnom vremenu
    • loko vožnja

    ZATRAŽITE PONUDU ili nas kontaktirajte na ++385 1 4444 200 

    DODATNE USLUGE KOJE BI VAS MOGLE ZANIMATI

    Times Integrator ERP Times Integrator 4 Human Resources Times Integrator upravljanje dokumentima Times Integrator Business Intelligence PANTHEON