TI 4 human resources

FUNKCIONALNI OPIS

Primarna funkcija sustava je da olakša svakodnevni rad radnika, omogući učinkovito planiranje rasta i razvoja tvrtke na području upravljanja ljudskim resursima te poboljša međusobnu komunikaciju radnika, pojedinih organizacijskih jedinica i tvrtke u cijelosti, kroz jednostavno i intuitivno korisničko sučelje.

Sustav, isto tako, omogućava korisnicima ispunjavanje svih zakonskih obaveza iz područja evidencije radnika, evidencije prisutnosti te isplate dohodaka. Korištenjem komunikacijskih opcija koje su na raspolaganju te izvještajima, znatno se povećava učinkovitost tvrtke, a interne procedure postaju učinkovite i transparentne.

Sučelje aplikacije je jednostavno, intuitivno i višejezično. Aplikacija je projektirana tako da podržava fleksibilnost, ali, ujedno, i visoku razinu sigurnosti. Sustav podržava eksport podataka u ERP sustave. S tehnološkog aspekta radi se o web aplikaciji na troslojnoj arhitekturi koja je dostupna putem najraširenijih internet preglednika (IE, Firefox, Chrome, Safari).

Kako bi korisnicima omogućili da što bolje prilagode aplikaciju svojim poslovnim potrebama podijelili smo je u sedam modula:

hr-modul

ARHITEKTURA RJEŠENJA

Web aplikacija bazirana na najboljim raspoloživim tehnologijama:

  • relacijska baza podataka Oracle
  • aplikacijski server Oracle Weblogic
  • razvijena Oracle ADF tehnologijom
  • Busines Process Management ( BPMN 2.0 standard)

Mogućnosti rada i okruženja:

  • rad u cloud-u
  • upotrebu virtualizirane infrastrukture ili potreba fizičkih servera
  • integraciju s Active Directory ili LDAP sustavima

Potrebni mali resursi:

  • dvojezgreni CPU
  • 4 GB radne memorije
  • 80 GB prostora za instalaciju i podatke

OPIS RJEŠENJA


Ono što se nekad nazivalo kadrovskom evidencijom i služilo samo za zadovoljavanje najnužnijih potreba, uvjetovanih zakonskom regulativom, postao je iznimno širok informacijski sustav koji uz praćenje osnovnih podataka o djelatnicima, kao što su: staž, godišnji odmor, bolovanja, posebnu pažnju usmjerava na informacije važne za praćenje njihovog potencijala, znanja, vještina i školovanja koje su poslodavcu najvažnije.

Zato TI4HR – osnovni modul nudi

  • upravljanje i praćenje organizacije
  • evidentiranje i praćenje svih podataka u skladu s Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima
  • detaljno praćenje obrazovanja, završenih škola i stečenih zvanja
  • definiranje kataloga radnih mjesta
  • praćenje razvoja karijere prije dolaska u tvrtku (CV) i razvoj karijere u tvrtki (radna mjesta, plaće, povlastice,..)
  • upravljanje stručnim kompetencijama
  • praćenje fluktuacije ljudskih resursa
  • pregled i bazu svih dokumenata vezanih za radnika
  • izvještaje

Namjena rješenja je omogućiti jednostavno, brzo i pregledno planiranje i praćenje odsustva te efikasan poslovni proces obrade zahtjeva.

  • planiranje odsutnosti (godišnji odmori, slobodni dani, edukacije, konferencije) i evidencija bolovanja
  • evidencija rada
  • zaprimanje podataka iz vanjskih sustava (ulaz/izlaz)
  • priprema podataka za potrebe obračuna plaća

Potrebno je napomenuti da se korisnik, u fazi implementacije, može odlučiti na koji će način operativno provoditi  upravljanje vremenom. Sintetički podaci o evidenciji rada mogu se direktno unositi u modul za obračun plaća, ali se, isto tako, mogu generirati iz ovog modula.

Modul također sadrži i BPM (Business Process Management): procese zahtjeva, odobrenja, uvida i izvještavanja za godišnji odmor, neplaćeni i plaćeni dopust te zahtjeve i odobrenja edukacija, konferencija i sl.

Radniku je omogućen uvid u njegove podatke o godišnjem odmoru

  • broj odobrenih dana
  • broj iskorištenih dana
  • broj preostalih dana za iskoristiti

U zajedničkom kalendaru prikazuju se, s njihovim statusom, svi godišnji odmori ili druga odsustva iz iste organizacijske jedinice kako bi osoba koja daje zahtjev mogla uskladiti odsutstvo s rasporedom svojih kolega.

Prikaz kalendara se jednostavno može filtrirati prema pojedinom odjelu i/ili statusu zahtjeva.

Namjena rješenja je omogućiti jednostavno, brzo i pregledno planiranje i praćenje odsustva te efikasan poslovni proces obrade zahtjeva.

Jednostavno upisivanje plana i podnošenje zahtjeva direktno iz grafičkog prikaza kalendara

  • automatska funkcija provjere broja raspoloživih dana; nije moguće planirati godišnji odmor za koji ne postoje raspoloživi dani
  • zahtjev se, sa svim podacima, trenutno dostavlja u listu zadataka odgovornih osoba definiranih u organizacijskoj strukturi
  • učesnici su o zahtjevima obaviješteni i putem e-mail poruka
  • nakon korištenja godišnjih odmora automatski obračun efektivnih dana i ažuriranje fonda preostalih raspoloživih dana

Jednostavno upravljanje zadacima

  • primatelj dobiva informaciju o zadatku i daljnjim obvezama te tijeku postupka realizacije zadatka na e-mail
  • nakon toga se inicira zadatak i pokreće radni slijed izvršenja zadatka s automatskim obavještavanjem sudionika u realizaciji putem e-mail poruka
  • između pojedinih koraka radnog slijeda tijekom realizacije zadatka od strane nadležnih sudionika procesa potrebna je autorizacija
  • odbacivanjem autorizacije pojedinog koraka radnog slijeda zadatak se vraća u prethodni korak uz mogućnost unosa razloga odbijanja

Jednostavno praćenje zadataka i sljedova zadataka

  • popis i grafički prikaz aktivnih radnih sljedova i koraka u koje je uključen prijavljeni korisnik
  • grafički prikaz tijeka i trenutnog statusa radnog slijeda tj. koraka u kojem se nalazi zahtjev
  • zabilježena povijest svih aktivnosti dostupna za daljnje analize

Grafički prikazi za radnike i menadžere

  • pojednostavljena administracija podataka za pojedinog korisnika (radnik – menadžer)
  • pregled povijesti korištenja i svih zahtjeva
  • automatsko ažuriranje fonda dana za pojedinu godinu
  • ispis obrazaca s planom/pregledom odobrenih godišnjih odmora

Sastavni dio upravljanja ljudskim resursima je i obračunski modul kojim se obrađuju plaće radnika uz procesuiranje ostalih podataka potrebnih za ostvarenje platnog obračuna. Raznovrsnost načina obračuna plaća uvjetovana je brojem poslovnih modela korisnika i njihovim razlikama u evidenciji i vrednovanju rada.

Koristeći podatke o kretanju radnika te evidenciji učinka, uz mogućnost definiranja više vrsta dohodovnih stavaka, u formiranje obračuna plaća moguće je pretočiti svaki pravilnik o obračunu, bez obzira na djelatnost.

Obračun plaća kao sastavni modul crpi podatke iz osnovnih kadrovskih radnih podataka na temelju kojih se radi obračun po različitim kriterijima.

Za potrebe knjiženja obračunatih plaća moguća je integracija s glavnom knjigom bilo kojeg ERP sustava.

Matični podaci sadrže

  • osobne podatke o radniku (datum rođenja, prethodni staž – evidencija koeficijenta po godini staža, stručna sprema, pozicija u tvrtki…)
  • općina prebivališta
  • olakšice
  • obustave (automatski izračun)
  • pozicije plaća (redovan rad, bolovanje na teret fonda/firme, godišnji odmor, dodatak…)

Modul sadrži sva zakonom definirana izvješća. Njihovo slanje omogućeno je u elektronskom obliku. Pored predefiniranih izvještaja, postoji mogućnost samostalnog kreiranja izvještaja za vlastite potrebe.

Neka od izvješća

  • JOPPD obrazac
  • isplatne liste – ispis i e-forma za banku
  • pojedinačna i sumarna rekapitulacija
  • R1 kartica bolovanja
  • potvrda o plaći
  • IP kartica
  • analiza plaća po pozicijama i djelatnicima
  • obračun poreza i prireza po općinama
  • lista obustava po kreditorima i djelatnicima


Kako se pojedini detalji ne bi unosili više puta dostupni su šifrarnici domaćih i inozemnih dnevnica, tečajevi valuta, različita vozila s pripadajućim detaljima, različite relacije s pripadajućom kilometražom, troškovi po kilometru i, naravno, radnici koji su u bazi podataka. Isto tako, u nalozima se evidentiraju akontacije, dnevnice, troškovi smještaja, troškovi prijevoza i ostali troškovi te se automatski zbrajaju. Na ovaj način štedi se na vremenu, bez gubitaka preciznosti izračuna. Podaci iz putnih naloga se mogu sortirati po radniku, troškovima, datumu što omogućava preglednost i kvalitetno praćenje putnih troškova i nudi daljnje mogućnosti u racionalizaciji poslovanja.

Popis funkcionalnosti:

  • kreiranje domaćih i inozemnih putnih naloga i loko vožnji
  • evidencija akontacija, troškovi smještaja, troškova prijevoza i ostalih troškova
  • automatsko računanje trajanja puta na temelju početka i kraja putnog naloga
  • automatsko računanje dnevnica i pripadajućih troškova
  • memoriranje vozila, relacija, tečaja
  • definiranje dnevnica i postavki obračuna tečaja i kilometraže
  • filtriranje putnih naloga, po radnicima, vozilima
  • filtriranje putnih naloga po datumu, intervalu i odredištu
  • ispis putnih naloga i putnih obračuna
  • ispis liste putnih naloga po odabranim kriterijima (radnika, godina, vremenski interval)
  • naknadno mijenjanje naloga u slučaju pogrešnog ili nepotpunog unosa
  • evidencija troškova prijevoza i ostalih troškova (parking, cestarina…) za loko vožnju
  • ispis liste loko vožnji po odabranom kriteriju

ZATRAŽITE PONUDU ili nas kontaktirajte na ++385 1 4444 200 

DODATNE USLUGE KOJE BI VAS MOGLE ZANIMATI

Times Integrator ERP Times Integrator 2 GO Times Integrator upravljanje dokumentima Times Integrator Business Intelligence PANTHEON

Summary
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 2 votes
Software Name
TI 4 human resources
Operating System
Windows, Oracle
Software Category
HR, upravljanje kadrovima, upravljanje vremenom, poslovni procesi
Landing Page