
Times Integrator ERP je snažan INTEGRIRANI POSLOVNI INFORMACIJSKI SUSTAV koji će vaše poslovanje učiniti još efikasnijim. Njegova izuzetna pouzdanost ima tri oslonca: vrhunska softverska tehnologija, bogato iskustvo razvojnog tima i velika baza postojećih korisnika koja, u suradnji s razvojnim timom, potiče neprekidno usavršavanje sustava.
FINANCIJE (glavna knjiga i salda konti)
Modul Financijsko knjigovodstvo TI ERP-a sadrži sve potrebno za samostalno vođenje financijskog poslovanja tvrtke. Koriste ga knjigovodstva tvrtki, ali i knjigovodstveni servisi čiji korisnici također koriste TI ERP, kako bi sustavno i jednostavno bilježili financijske dokumente te na jednostavan način ispunjavali sve zakonske obveze. Velik broj izvještaja omogućavaju rukovodstvu najkvalitetniju podršku u donošenju poslovnih odluka, a funkcija samostalnog kreiranja izvještaja dodaje mogućnosti menadžerskog knjigovodstva.
Kratki popis funkcionalnosti:
- Knjige ulaznih i izlaznih računa
- Xml URA za sve obveznike PDV-a
- Evidencija i obračun poreza na dodanu vrijednost (PDV)
- Evidencija stjecanja i isporuka dobara i usluga iz EU (PDV-S i ZP)
- Prijenos porezne obveze (PPO)
- Učitavanje računa sa eFina servisa (E-računi) u knjigu UR-a
- Generiranje temeljnica na temelju šema knjiženja
- Generiranje datoteke s virmanima za banku
- Učitavanje izvoda iz datoteke koju šalje banka u masku za knjiženje izvoda
- Automatsko ili ručno zatvaranje uplata i računa
- Putni nalozi
- Blagajna
- Kompenzacije
- Evidencija kreditnih kartica i automatsko zatvaranje s uplatama kartičarske kuće
- Obračun kamata
- Devizno poslovanje
- Izvješća ročnosti, salda konti izvješća i izvješća glavne knjige
- Jednostavni RDG po mjesecima, paralelno za sve mjesece tekuće godine
- Samostalno kreiranje menadžerskih izvješća na temelju podataka iz glavne knjige
- GFI – prijenos podatak iz glavne knjige u finin excell
NABAVA
Obzirom da politika naručivanja robe ili materijala ovisi o više faktora (djelatnost tvrtke, veličina tvrtke, kanali dobave, odnos s dobavljačima, načini plaćanja i sl.) postoje i različiti načini za izračunavanje optimalnih količina koje će uspješno zadovoljiti potrebe korisnika.
Modul Nabava TI ERP-a omogućava korisniku jednostavno generiranje narudžbi prema dobavljaču po više kriterija s ciljem optimizacije zaliha.
Kratki popis funkcionalnosti:
- Izrada ručne narudžbe ili učitavanje iz excela
- Generiranje narudžbi prema raznim kriterijima
- Zatvaranje narudžbi i praćenje stanja narudžbi
- Isključivanje ili uključivanje artikala iz asortimana za naručivanje
- Mogućnost uporabe dodatnih kriterija za filtriranje artikala koji se naručuju
- Generiranje dokumenata u maloprodaji ili veleprodaji na osnovu narudžbe
- Kontrola pristigle robe skeniranjem pomoću prijenosnog bar kod čitača i kreiranje dokumenta s razlikom prema narudžbenici
VELEPRODAJA
Modul se sastoji od komercijalnog, skladišnog i robno-materijalnog poslovanja te time obuhvaća sve poslove i procese potrebne za vođenje veleprodaje.
Kratki popis funkcionalnosti:
- Grupiranje artikala u jednu ili više grupa
- Skladišni dokumenti
- Kalkulacija po dokumentima
- Transport i pakiranje
- Računi i fiskalizacija
- Ugovori i fakturiranje po ugovorima
- Radni nalozi
- Nalozi za otpremu (komercijalno stanje skladišta)
- Predefinirani cjenici za kupca
- Generiranje dokumenata na osnovu ASCII datoteka
- mogućnost upisa dokumenata ili inventure pomoću prijenosnog android terminala
- Minimalne i maksimalne zalihe po skladištima
- Inventura
- Povratna naknada za ambalažu,
- Pozicije artikala na skladištima,
- Praćenje po serijskim brojevima
- Praćenje po klasifikatorima
- Predefinirani rabati po raznim kriterijima, kaskadni rabat
- EDI protokol za dokumente: narudžbenica, primka, račun…
- Slanje i primanje E-računa
- Razne analize i rekapitulacije (dani ležanja, koeficijent obrtaja, stanja skladišta, ruc sa svim kombinacijama itd..)
MALOPRODAJA
Maloprodaja je modul TI ERP-a za vođenje maloprodajnog poslovanja korisnika. Kreiran je tako da sadrži uredsko poslovanje i poslovanje maloprodajnih objekata te u potpunosti zadovoljava sve potrebe klijenata
Kratki popis funkcionalnosti:
- Grupiranje artikala u jednu ili više grupa
- Vrste pakiranja
- Ulazni i izlazni dokumenti
- Predefinirane kalkulacije
- Razne opcije popusta
- Fiskalizacija
- Generiranje dokumenata na osnovu ascii datoteka
- Razni zapisnici (o promijeni nabavnih ili maloprodajnih cijena, o zamjeni šifara, o višku…it)
- Inventura
- Komisija u sklopu maloprodaje
- Klasifikatori
- Rezervacija artikala
- Članovi kluba
- Marketinške akcije
- Poklon bonovi
- Povezivanje blagajne sa people counterom
- Povezivanje blagajne i vage
- Slanje fina e računa putem fina e servisa za veleprodajne račune iz maloprodaje
- Prodaja bonova putem blagajne i web servisa
- Edi razmjena dokumenata
- Automatska autorizacija naplate karticama
- Mobilno skladište
- Menadžerski izvještaji na mobitelu
MALOPRODAJA - FISKALNA BLAGAJNA
Kratki popis funkcionalnosti
- Izdavanje fiskalnog računa na računalu (blagajni) ili android mobitelu
- Fiskalni gotovinski ili R1 račun
- Veleprodajni računi sa načinom plaćanja Transakcijski račun
- povrat PDV-a
- povrat ili zamjena robe
- stoniranje računa
- mogućnost zabrane ili upozorenja za prodaju artikala u minus
- Popusti
- Evidencija stanja prodavaonice
- Inventura na blagajni
- Prijenos podataka
UGOSTITELJSTVO
Ugostiteljstvo je modul za centralno vođenje ugostiteljskog poslovanja. Omogućava korisniku potpun nadzor i kontrolu poslovanja, uštedu vremena u operativnom i uredskom poslovanju, jednostavnost u radu i obuci te omogućava brzinu i efikasnost ugostiteljskog osoblja. Modul se sastoji od tri aplikacije, za uredsko poslovanje, aplikaciju za narudžbe i naplate te aplikacije za fiskalnu blagajnu.
Kratki popis funkcionalnosti:
- Matični podaci
- Normativi
- Cjenici
- Skladišta u objektima
- Razni predefinirani popusti
- Predefinirane kalkulacije
- Predkalkulacije prodajne cijene
- Plan nabave
- Ulazni dokumenti
- Izlazni dokumenti
- Kalkualcija po dokumentima
- Trgovačka roba u ugostiteljstvu
- Članovi kluba
- Nalozi za odgođeno plaćanje
- Nalozi za fakturiranje u RCP ili MAR
- Razni pregledi i rekapitulacije
UGOSTITELJSTVO - FISKALNA BLAGAJNA
Kratki popis funkcionalnosti
- Izdavanje fiskalnog računa na računalu (blagajni) ili android mobitelu
- Fiskalni gotovinski ili R1 račun
- Veleprodajni računi sa načinom plaćanja Transakcijski račun
- Narudžba po stolovima
- Razni nalozi za odgođeno plaćanje
- stoniranje računa
- Popusti
- Evidencija stanja prodavaonice
- Inventura na blagajni
- Prijenos podataka
- izvještaji
OBRAČUN PLAĆA i DRUGIH DOHODAKA
Obračun plaća je modul TI ERP-a koji svoju punu funkcionalnost postiže integracijom s aplikacijom za upravljanje ljudskim potencijalima (TI 4HR) i modulom za evidenciju radnog vremena.
Kratki popis funkcionalnosti:
- Matični podaci radnika
- Samostalno šifriranje zarada i doprinosa
- Obračun plaće
- Rekapitulacije obračuna
- Liste obračuna
- Automatski izračun prosjeka na zaradama
- Upravljanje i obračun ovrha i obustava
- Obrasci i potvrde, slanje platnih lista na e-mail
- Hzzo R1 obrazac iz programa
- Generiranje datoteke JOPPD obrasca za slanje na poreznu
- Generiranje datoteke virmanskih plaćanja
- Drugi dohodak
- Obračun honorara
DUGOTRAJNA IMOVINA
Modul Dugotrajna imovina TI ERP-a služi za evidentiranje i vođenje dugotrajne imovine tvrtke. Koristeći i funkciju generiranja temeljnice, obračun i knjiženje troškova amortizacije je kratkotrajan proces pa ga nije problem knjižiti svaki mjesec tako da menadžer ima realne troškove svakog mjeseca.
Kratki popis funkcionalnosti:
- Unos inventara
- Amortizacija po linearnoj metodi
- Promjena vrijednosti osnovnog sredstva
- Obrasci PA i PANO
- Inventura
- Zaduženja radnika
- Ispis naljepnica sa bar kodom za označavanje osnovnih sredstava
- Inventura pomoću prijenosnog čitača bar koda
SITNI INVENTAR
Modul Sitan inventar TI ERP-a služi za evidentiranje i vođenje sitnog inventara tvrtke. Može se raditi primka sa kalkulacijom za određeno skladište ili za subjekt ukoliko inventar ide u upotrebu na određeni subjekt. Koristeći i funkciju generiranja temeljnice, knjiženje svih primki, ulaznih i izlaznih dokumenata je vrlo jednostavno i kratko.
Kratki popis funkcionalnosti:
- Šifrarnik sitnog inventara
- Zaduženja i razduženja sitnog inventara
- Inventura sitnog inventara
- Pregledi
MARINA
Marina je modul koja omogućava kvalitetno i efikasno vođenje upravljanje marinama. Modul je kreiran kako bi u najvećoj mogućoj mjeri zadovoljio potrebe korisnika u radu u internacionaliziranoj sredini.
Kratki popis funkcionalnosti:
- Matični podaci
- Import tečajne liste
- Višejezičnost
- Prijava i odjava plovila
- Fiskalizacija gotovinskih računa
- Ugovori i fakturiranje ugovora
- Generiranje ASCII datoteka za eVisitor
- Generiranje ASCII datoteka za eCrow
- Grafički prikaz
RECEPCIJA HOTELA
Hotelsko poslovanje/recepcija je modul za vođenje cjelokupnog hotelskog poslovanja korisnika. Omogućava korisniku potpun nadzor i kontrolu poslovanja, uštedu vremena u operativnom i uredskom poslovanju, jednostavnost u radu i obuci te omogućava brzinu i efikasnost osoblja
Kratki popis funkcionalnosti:
- Matični podaci
- Cjenik usluga
- Rezervacije
- Vaucheri
- Prijave i odjave
- Plan dnevnih potreba za obroke
- Fiskalni računi ili negotovinski računi
- Generiranje ASCII datoteka za eVisitor
KARAKTERISTIKE SUSTAVA:
POUZDANOST
Sustav ima 99,9% -tnu stabilnost i konzistentnost podataka, robusnost koja se očituje u neograničenom broju radnih mjesta i neograničenom broju podataka (potrebno samo zadovoljiti zahtjeve za opremom). Kvaliteta dokazana u praksi: preko 1200 instaliranih radnih stanica diljem RH i BiH.
ODRŽAVANJE S JEDNOG MJESTA
Problemi? Nazovite – riješeno! Nema čekanja na dolazak stručne osobe! Sve intervencije, pomoć i slanje novih verzija radimo iz našeg prostora. Nove verzije šalju se na centralno računalo i automatski se instaliraju na radnu stanicu pri njenom prvom sljedećem prijavljivanju na sustav.
VELIKI BROJ IZVJEŠTAJA NAMIJENJEN MENADŽMENTU
Times Integrator moćan je alat koji pomaže rukovodstvu u nadgledanju poslovanje tvrtke. Veliki broj pravovremenih i točnih financijskih i ostalih izvještaja pruža rukovodstvu podatke za potpunu podršku u odlučivanju. Mogućnost samostalnog kreiranja izvještaja.
ORACLE BAZA I ALATI MODERNA TEHNOLOGIJA NA POSTOJEĆOJ OPREMI
Times Integrator izrađen je u Oracle tehnologiji (baza i razvojni alat) što predstavlja moderno i kvalitetno ERP rješenje, koje radi vrlo brzo na običnim osobnim računalima i ne zahtjeva snažnu informatičku komunikacijsku opremu. Dovoljna je oprema koja podržava rad pod Windows okruženjem.
NEOVISNOST O LOKACIJI RADNOG MJESTA
Radite na prijenosnom računalu s bilo koje lokacije! Korisnik može raditi u Times Integrator ERP-u na bilo kojoj dislociranoj lokaciji kao da je na lokalnoj mreži. Potrebna je samo telefonska ili neka druga veza prema centralnom sustavu.
MOGUĆA KOMBINACIJA CLIENT-SERVER I WEB ARHITEKTURE
Dodatkom aplikacijskog servera moguće je koristiti i WEB arhitekturu za rad s dislociranih lokacija u kombinaciji s client – server arhitekturom na centralnoj lokaciji.
VIŠESTRUKE DIREKTNE I INDIREKTNE UŠTEDE
Jednom upisani podatak samo se dalje prosljeđuje nizom automatskih i poluautomatskih funkcija uz 30%-50% uštede u vremenu obrade.
DODATNE USLUGE KOJE BI VAS MOGLE ZANIMATI





Author Rating
Aggregate Rating
3.5 based on 3 votes
Software Name
Times Integrator ERP
Operating System
Windows, Oracle
Software Category
knjigovodstveni program, besplatna ponuda, ERP, računovodstvo, veleprodaja, maloprodaja, ugostiteljstvo, recepcija, marina, računovodstveni program, organizacija poslovanja
Landing Page