Times Integrator ERP je snažan INTEGRIRANI POSLOVNI INFORMACIJSKI SUSTAV koji će vaše poslovanje učiniti još efikasnijim. Njegova izuzetna pouzdanost ima tri oslonca: vrhunska softverska tehnologija, bogato iskustvo razvojnog tima i velika baza postojećih korisnika koja, u suradnji s razvojnim timom, potiče neprekidno usavršavanje sustava.

FINANCIJE (glavna knjiga i salda konti)

Modul Financijsko knjigovodstvo TI ERP-a sadrži sve potrebno za samostalno vođenje financijskog poslovanja tvrtke. Koriste ga knjigovodstva tvrtki, ali i knjigovodstveni servisi čiji korisnici također koriste TI ERP, kako bi sustavno i jednostavno bilježili financijske dokumente te na jednostavan način ispunjavali sve zakonske obveze. Velik broj izvještaja omogućavaju rukovodstvu najkvalitetniju podršku u donošenju poslovnih odluka, a funkcija samostalnog kreiranja izvještaja dodaje mogućnosti menadžerskog knjigovodstva.

Kratki popis funkcionalnosti:

  • Knjige ulaznih i izlaznih računa
  • Xml URA za sve obveznike PDV-a
  • Evidencija i obračun poreza na dodanu vrijednost (PDV)
  • Evidencija stjecanja i isporuka dobara i usluga iz EU (PDV-S i ZP)
  • Prijenos porezne obveze (PPO)
  • Učitavanje računa sa eFina servisa (E-računi) u knjigu UR-a
  • Generiranje temeljnica na temelju šema knjiženja
  • Generiranje datoteke s virmanima za banku
  • Učitavanje izvoda iz datoteke koju šalje banka u masku za knjiženje izvoda
  • Automatsko ili ručno zatvaranje uplata i računa
  • Putni nalozi
  • Blagajna
  • Kompenzacije
  • Evidencija kreditnih kartica i automatsko zatvaranje s uplatama kartičarske kuće
  • Obračun kamata
  • Devizno poslovanje
  • Izvješća ročnosti, salda konti izvješća i izvješća glavne knjige
  • Jednostavni RDG po mjesecima, paralelno za sve mjesece tekuće godine
  • Samostalno kreiranje menadžerskih izvješća na temelju podataka iz glavne knjige
  • GFI – prijenos podatak iz glavne knjige u finin excell
NABAVA

Obzirom da politika naručivanja robe ili materijala ovisi o više faktora (djelatnost tvrtke, veličina tvrtke, kanali dobave, odnos s dobavljačima, načini plaćanja i sl.) postoje i različiti načini za izračunavanje optimalnih količina koje će uspješno zadovoljiti potrebe korisnika.
Modul Nabava TI ERP-a omogućava korisniku jednostavno generiranje narudžbi prema dobavljaču po više kriterija s ciljem optimizacije zaliha.
Kratki popis funkcionalnosti:

  • Izrada ručne narudžbe ili učitavanje iz excela
  • Generiranje narudžbi prema raznim kriterijima
  • Zatvaranje narudžbi i praćenje stanja narudžbi
  • Isključivanje ili uključivanje artikala iz asortimana za naručivanje
  • Mogućnost uporabe dodatnih kriterija za filtriranje artikala koji se naručuju
  • Generiranje dokumenata u maloprodaji ili veleprodaji na osnovu narudžbe
  • Kontrola pristigle robe skeniranjem pomoću prijenosnog bar kod čitača i kreiranje dokumenta s razlikom prema narudžbenici
VELEPRODAJA

Modul se sastoji od komercijalnog, skladišnog i  robno-materijalnog poslovanja te time obuhvaća sve poslove i procese potrebne za vođenje veleprodaje.

Kratki popis funkcionalnosti:

  • Grupiranje artikala u jednu ili više grupa
  • Skladišni dokumenti
  • Kalkulacija po dokumentima
  • Transport i pakiranje
  • Računi i fiskalizacija
  • Ugovori i fakturiranje po ugovorima
  • Radni nalozi
  • Nalozi za otpremu (komercijalno stanje skladišta)
  • Predefinirani cjenici za kupca
  • Generiranje dokumenata na osnovu ASCII datoteka
  • mogućnost upisa dokumenata ili inventure pomoću prijenosnog android terminala
  • Minimalne i maksimalne zalihe po skladištima
  • Inventura
  • Povratna naknada za ambalažu,
  • Pozicije artikala na skladištima,
  • Praćenje po serijskim brojevima
  • Praćenje po klasifikatorima
  • Predefinirani rabati po raznim kriterijima, kaskadni rabat
  • EDI protokol za dokumente: narudžbenica, primka, račun…
  • Slanje i primanje E-računa
  • Razne analize i rekapitulacije (dani ležanja, koeficijent obrtaja, stanja skladišta, ruc sa svim kombinacijama itd..)
MALOPRODAJA

Maloprodaja je modul TI ERP-a za vođenje maloprodajnog poslovanja korisnika. Kreiran je tako da sadrži uredsko poslovanje i poslovanje maloprodajnih objekata te u potpunosti zadovoljava sve potrebe klijenata
Kratki popis funkcionalnosti:

  • Grupiranje artikala u jednu ili više grupa
  • Vrste pakiranja
  • Ulazni i izlazni dokumenti
  • Predefinirane kalkulacije
  • Razne opcije popusta
  • Fiskalizacija
  • Generiranje dokumenata na osnovu ascii datoteka
  • Razni zapisnici (o promijeni nabavnih ili maloprodajnih cijena, o zamjeni šifara, o višku…it)
  • Inventura
  • Komisija u sklopu maloprodaje
  • Klasifikatori
  • Rezervacija artikala
  • Članovi kluba
  • Marketinške akcije
  • Poklon bonovi
  • Povezivanje blagajne sa people counterom
  • Povezivanje blagajne i vage
  • Slanje fina e računa putem fina e servisa za veleprodajne račune iz maloprodaje
  • Prodaja bonova putem blagajne i web servisa
  • Edi razmjena dokumenata
  • Automatska autorizacija naplate karticama
  • Mobilno skladište
  • Menadžerski izvještaji na mobitelu
MALOPRODAJA - FISKALNA BLAGAJNA

Kratki popis funkcionalnosti

  • Izdavanje fiskalnog računa na računalu (blagajni) ili android mobitelu
  • Fiskalni gotovinski ili R1 račun
  • Veleprodajni računi sa načinom plaćanja Transakcijski račun
  • povrat PDV-a
  • povrat ili zamjena robe
  • stoniranje računa
  • mogućnost zabrane ili upozorenja za prodaju artikala u minus
  • Popusti
  • Evidencija stanja prodavaonice
  • Inventura na blagajni
  • Prijenos podataka
OBRAČUN PLAĆA i DRUGIH DOHODAKA

Obračun plaća je modul TI ERP-a koji svoju punu funkcionalnost postiže integracijom s aplikacijom za upravljanje ljudskim potencijalima (TI 4HR) i modulom za evidenciju radnog vremena.

Kratki popis funkcionalnosti:

  • Matični podaci radnika
  • Samostalno šifriranje zarada i doprinosa
  • Obračun plaće
  • Rekapitulacije obračuna
  • Liste obračuna
  • Automatski izračun prosjeka na zaradama
  • Upravljanje i obračun ovrha i obustava
  • Obrasci i potvrde, slanje platnih lista na e-mail
  • Hzzo R1 obrazac iz programa
  • Generiranje datoteke JOPPD obrasca za slanje na poreznu
  • Generiranje datoteke virmanskih plaćanja
  • Drugi dohodak
  • Obračun honorara
UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA
  • upravljanje kadrovima
  • evidencija ugovora i rješenja
  • evidencija radnog vremena
  • evidencija radnika po organizacijskim jedinicama
HOTELIJERSTVO I UGOSTITELJSTVO
  • hotelsko poslovanje-recepcija
  • praćenje poslovanja marine
  • upravljanje ugostiteljskim objektima
DUGOTRAJNA IMOVINA

Modul Dugotrajna imovina TI ERP-a služi za evidentiranje i vođenje dugotrajne imovine tvrtke. Koristeći i funkciju generiranja temeljnice, obračun i knjiženje troškova amortizacije je kratkotrajan proces pa ga nije problem knjižiti svaki mjesec tako da menadžer ima realne troškove svakog mjeseca.
Kratki popis funkcionalnosti:

  • Unos inventara
  • Amortizacija po linearnoj metodi
  • Promjena vrijednosti osnovnog sredstva
  • Obrasci PA i PANO
  • Inventura
  • Zaduženja radnika
  • Ispis naljepnica sa bar kodom za označavanje osnovnih sredstava
  • Inventura pomoću prijenosnog čitača bar koda
SITNI INVENTAR

Modul Sitan inventar TI ERP-a služi za evidentiranje i vođenje sitnog inventara tvrtke. Može se raditi primka sa kalkulacijom za određeno skladište ili za subjekt ukoliko inventar ide u upotrebu na određeni subjekt. Koristeći i funkciju generiranja temeljnice, knjiženje svih primki, ulaznih i izlaznih dokumenata je vrlo jednostavno i kratko.

Kratki popis funkcionalnosti:

  • Šifrarnik sitnog inventara
  • Zaduženja i razduženja sitnog inventara
  • Inventura sitnog inventara
  • Pregledi

KARAKTERISTIKE SUSTAVA:

POUZDANOST
Sustav ima 99,9% -tnu stabilnost i konzistentnost podataka, robusnost koja se očituje u neograničenom broju radnih mjesta i neograničenom broju podataka (potrebno samo zadovoljiti zahtjeve za opremom). Kvaliteta dokazana u praksi: preko 1200 instaliranih radnih stanica diljem RH i BiH.

ODRŽAVANJE S JEDNOG MJESTA
Problemi? Nazovite – riješeno! Nema čekanja na dolazak stručne osobe! Sve intervencije, pomoć i slanje novih verzija radimo iz našeg prostora. Nove verzije šalju se na centralno računalo i automatski se instaliraju na radnu stanicu pri njenom prvom sljedećem prijavljivanju na sustav.

VELIKI BROJ IZVJEŠTAJA NAMIJENJEN MENADŽMENTU
Times Integrator moćan je alat koji pomaže rukovodstvu u nadgledanju poslovanje tvrtke. Veliki broj pravovremenih i točnih financijskih i ostalih izvještaja pruža rukovodstvu podatke za potpunu podršku u odlučivanju. Mogućnost samostalnog kreiranja izvještaja.

ORACLE BAZA I ALATI MODERNA TEHNOLOGIJA NA POSTOJEĆOJ OPREMI
Times Integrator izrađen je u Oracle tehnologiji (baza i razvojni alat) što predstavlja moderno i kvalitetno ERP rješenje, koje radi vrlo brzo na običnim osobnim računalima i ne zahtjeva snažnu informatičku komunikacijsku opremu. Dovoljna je oprema koja podržava rad pod Windows okruženjem.

NEOVISNOST O LOKACIJI RADNOG MJESTA
Radite na prijenosnom računalu s bilo koje lokacije! Korisnik može raditi u Times Integrator ERP-u na bilo kojoj dislociranoj lokaciji kao da je na lokalnoj mreži. Potrebna je samo telefonska ili neka druga veza prema centralnom sustavu.

MOGUĆA KOMBINACIJA CLIENT-SERVER I WEB ARHITEKTURE
Dodatkom aplikacijskog servera moguće je koristiti i WEB arhitekturu za rad s dislociranih lokacija u kombinaciji s client – server arhitekturom na centralnoj lokaciji.

VIŠESTRUKE DIREKTNE I INDIREKTNE UŠTEDE
Jednom upisani podatak samo se dalje prosljeđuje nizom automatskih i poluautomatskih funkcija uz 30%-50% uštede u vremenu obrade.

ZATRAŽITE BESPLATNU PONUDU ili nas kontaktirajte na ++385 1 4444 200 

DODATNE USLUGE KOJE BI VAS MOGLE ZANIMATI

Times Integrator 2 GOTimes Integrator 4 Human ResourcesTimes Integrator upravljanje dokumentimaTimes Integrator Business IntelligencePANTHEON
Summary
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
3.5 based on 3 votes
Software Name
Times Integrator ERP
Operating System
Windows, Oracle
Software Category
knjigovodstveni program, besplatna ponuda, ERP, računovodstvo, veleprodaja, maloprodaja, ugostiteljstvo, recepcija, marina, računovodstveni program, organizacija poslovanja
Landing Page