Slikoviti prikaz rada s Times Integrator ERP rješenjem

Times Integrator ERP je snažan INTEGRIRANI POSLOVNI INFORMACIJSKI SUSTAV koji će vaše poslovanje učiniti još efikasnijim. Njegova izuzetna pouzdanost ima tri oslonca: vrhunska softverska tehnologija, bogato iskustvo razvojnog tima i velika baza postojećih korisnika koja, u suradnji s razvojnim timom, potiče neprekidno usavršavanje sustava.

FINANCIJE (glavna knjiga i salda konti)

Modul Financijsko knjigovodstvo TI ERP-a sadrži sve potrebno za samostalno vođenje financijskog poslovanja tvrtke. Koriste ga knjigovodstva tvrtki, ali i knjigovodstveni servisi čiji korisnici također koriste TI ERP, kako bi sustavno i jednostavno bilježili financijske dokumente te na jednostavan način ispunjavali sve zakonske obveze. Velik broj izvještaja omogućavaju rukovodstvu najkvalitetniju podršku u donošenju poslovnih odluka, a funkcija samostalnog kreiranja izvještaja dodaje mogućnosti menadžerskog knjigovodstva.

Kratki popis funkcionalnosti:

  • Knjige ulaznih i izlaznih računa
  • Xml URA za sve obveznike PDV-a
  • Evidencija i obračun poreza na dodanu vrijednost (PDV)
  • Evidencija stjecanja i isporuka dobara i usluga iz EU (PDV-S i ZP)
  • Prijenos porezne obveze (PPO)
  • Učitavanje računa sa eFina servisa (E-računi) u knjigu UR-a
  • Generiranje temeljnica na temelju šema knjiženja
  • Generiranje datoteke s virmanima za banku
  • Učitavanje izvoda iz datoteke koju šalje banka u masku za knjiženje izvoda
  • Automatsko ili ručno zatvaranje uplata i računa
  • Putni nalozi
  • Blagajna
  • Kompenzacije
  • Evidencija kreditnih kartica i automatsko zatvaranje s uplatama kartičarske kuće
  • Obračun kamata
  • Devizno poslovanje
  • Izvješća ročnosti, salda konti izvješća i izvješća glavne knjige
  • Jednostavni RDG po mjesecima, paralelno za sve mjesece tekuće godine
  • Samostalno kreiranje menadžerskih izvješća na temelju podataka iz glavne knjige
  • GFI – prijenos podatak iz glavne knjige u finin excell
NABAVA

Obzirom da politika naručivanja robe ili materijala ovisi o više faktora (djelatnost tvrtke, veličina tvrtke, kanali dobave, odnos s dobavljačima, načini plaćanja i sl.) postoje i različiti načini za izračunavanje optimalnih količina koje će uspješno zadovoljiti potrebe korisnika.
Modul Nabava TI ERP-a omogućava korisniku jednostavno generiranje narudžbi prema dobavljaču po više kriterija s ciljem optimizacije zaliha.

VELEPRODAJA

Modul se sastoji od komercijalnog, skladišnog i  robno-materijalnog poslovanja te time obuhvaća sve poslove i procese potrebne za vođenje veleprodaje.

MALOPRODAJA

Maloprodaja je modul TI ERP-a za vođenje maloprodajnog poslovanja korisnika. Kreiran je tako da sadrži uredsko poslovanje i poslovanje maloprodajnih objekata te u potpunosti zadovoljava sve potrebe klijenata.

MALOPRODAJA - FISKALNA BLAGAJNA

Fiskalna blagajna jedan je od dijelova modula Maloprodaja u sklopu programskog rješenja Times Integrator ERP za vođenje maloprodajnog poslovanja.

UGOSTITELJSTVO

Ugostiteljstvo je modul za centralno vođenje ugostiteljskog poslovanja. Omogućava korisniku potpun nadzor i kontrolu poslovanja, uštedu vremena u operativnom i uredskom poslovanju, jednostavnost u radu i obuci te omogućava brzinu i efikasnost ugostiteljskog osoblja. Modul se sastoji od tri aplikacije, za uredsko poslovanje, aplikaciju za narudžbe i naplate te aplikacije za fiskalnu blagajnu.

UGOSTITELJSTVO - FISKALNA BLAGAJNA

Fiskalna blagajna kao dio modula Ugostiteljstvo čini još jednu komponentu programskog rješenja Times Integrator ERP za vođenje procesa ugostiteljskog poslovanja.

OBRAČUN PLAĆA i DRUGIH DOHODAKA

Obračun plaća je modul TI ERP-a koji svoju punu funkcionalnost postiže kroz integraciju s TI4HR aplikaciju i modulom za evidenciju radnog vremena.

DUGOTRAJNA IMOVINA

Modul Dugotrajna imovina TI ERP-a služi za evidentiranje i vođenje dugotrajne imovine tvrtke. Koristeći i funkciju generiranja temeljnice, obračun i knjiženje troškova amortizacije je kratkotrajan proces pa ga nije problem knjižiti svaki mjesec tako da menadžer ima realne troškove svakog mjeseca.

SITNI INVENTAR

Modul Sitni inventar u sklopu TI ERP sustava služi za evidentiranje i vođenje sitnog inventara tvrtke. Može se raditi primka sa kalkulacijom za određeno skladište ili za subjekt ukoliko inventar ide u upotrebu na određeni subjekt. Koristeći i funkciju generiranja temeljnice, knjiženje svih primki, ulaznih i izlaznih dokumenata je vrlo jednostavno i kratko.

MARINA

Marina je modul TI ERP sustava koja omogućava  kvalitetno i efikasno upravljanje marinama. Modul je kreiran kako bi u najvećoj mogućoj mjeri zadovoljio potrebe korisnika u radu u internacionaliziranoj sredini.

RECEPCIJA HOTELA

Hotelsko poslovanje/recepcija je modul  za vođenje cjelokupnog hotelskog poslovanja korisnika. Omogućava korisniku potpun nadzor i kontrolu poslovanja, uštedu vremena u operativnom i uredskom poslovanju, jednostavnost u radu i obuci te omogućava brzinu i efikasnost osoblja

KARAKTERISTIKE SUSTAVA:

POUZDANOST
Sustav ima 99,99% -tnu stabilnost i konzistentnost podataka, robusnost koja se očituje u neograničenom broju radnih mjesta i neograničenom broju podataka (potrebno samo zadovoljiti zahtjeve za opremom). Kvaliteta dokazana u praksi: preko 2000 instaliranih radnih stanica i preko 1.200 blagajni u 4 države regije. Najveći korisnici koriste Times Integrator preko 10 godina.

ODRŽAVANJE S JEDNOG MJESTA
Problemi? Nazovete – riješeno! Nema čekanja dolaska stručne osobe! Sve intervencije, pomoć, slanje novih verzija radimo iz našeg prostora. Nove verzije šalju se na centralno računalo i automatski se instaliraju na radnu stanicu pri njenom prvom slijedećem prijavljivanju na sustav.

ORALE BAZA I ALATI – Moderna tehnologija na postojećoj opremi
Times Integrator izrađen je uz pomoć Oracle tehnologije (baza podataka i razvojni alat) što predstavlja moderno i kvalitetno rješenje koje radi vrlo brzo na običnim osobnim računalima i nije zahtjevno za posebno snažnom informatičkom i komunikacijskom opremom. Zadovoljava oprema koja podržava rad pod Windows operativnim sustavima.

RAD „U OBLAKU“
Radite na laptopu, desktopu ili mobitelu? Ovisno o modulu, možete raditi s bilo kojeg uređaja i bilo koje lokacije. Potreban vam je samo pristup internetu.

VELIKI BROJ IZVJEŠĆA => MENADŽERSKO KNJIGOVODSTVO
Times Integrator je moćan alat koji pomaže rukovodstvu da nadgleda poslovanje poduzeća pomoću velikog broja pravovremenih i točnih izvješća koji pruža rukovodstvu podatke za potpunu podršku u odlučivanju. Korisnik nema samo financijsko nego i menadžersko knjigovodstvo (RDG po mjesecima na jedan gumb).

KOMPATIBILNOST S OFFICE ALATIMA
Svaki izvještaj možete prebaciti u Excel ili CSV format, a dokument u Word (RTF) ili PDF.

PRILAGODLJIVOST POTREBAMA KORISNIKA
Putem niza parametara, aplikacije se prilagođavaju korisničkim potrebama, a po dogovoru s korisnikom radimo i dorade na postojeća rješenja.

VIŠESTRUKE DIREKTNE I INDIREKTNE UŠTEDE
Jednom upisani podatak samo se dalje prosljeđuje i kroz niz automatskih i poluautomatskih funkcija sustav omogućava 30%-50% uštede u vremenu obrade.

ZATRAŽITE INFORMATIVNU PONUDU ili nas kontaktirajte na ++385 1 4444 200 

DODATNE USLUGE KOJE BI VAS MOGLE ZANIMATI

Times Integrator 2 GOTimes Integrator 4 Human ResourcesIkona rješenja za upravljanje dokumentima i poslovnim procesima TI DOCTimes Integrator Business IntelligencePANTHEONIkona Times Integrator rješenja za webshopove (TI WEB SHOP)

Summary
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
3.5 based on 3 votes
Software Name
Times Integrator ERP
Operating System
Windows, Oracle
Software Category
knjigovodstveni program, besplatna ponuda, ERP, računovodstvo, veleprodaja, maloprodaja, ugostiteljstvo, recepcija, marina, računovodstveni program, organizacija poslovanja
Landing Page