Vrijednost pravovremene i točne informacije je neupitna. Stalna potreba za unapređenjem procesa prikupljanja, pohrane, organizacije, distribucije i prezentacije informacija, konstantno, postavlja nove zahtjeve prema razvoju informatičkih sustava.
Business Intelligence (BI) je široko područje aplikacija i tehnologija za prikupljanje, pohranu, analizu i prezentaciju informacija kao podrška u donošenju poslovnih odluka.
Moderan BI sustav će nakon implementacije korisniku omogućiti napredno korištenje podataka prikupljenih iz više izvora i grupiranih na unaprijed definirane načine u smislu prilagodljivog izvještavanja, provedbe statističkih i kvantitativnih analiza, ad hoc upita, konsolidacije podataka i implementacije sustava ranog upozorenja.
Times Integrator BI rješenje kao cjelovito i integrirano rješenje za poslovno izvještavanje temeljeno na Oracle BI platformi (Standard Edition One, Enterprise Edition, Foundation Suite) je u mogućnosti pružiti kvalitetnu podršku poslovnom odlučivanju uz bitnu karakteristiku skalabilnosti koje omogućava linearno širenje sukladno širenju poslovanja korisnika.
Osim kvalitetne BI platforme od kritične je važnosti i kvaliteta implementacije koja u slučaju Times Integrator BI – Business Intelligence rješenja prati visoke standarde s projektnim pristupom i osigurava rješenje koje osim što integrira poslovne aplikacije s ostalim sustavima nudi i mogućnost prilagodbe prema potrebama pojedinih korisnika. Upravo tijekom implementacije se odvijaju i najvažnije prilagodbe, kreira BI skladište podataka u koju će biti pohranjeni podaci iz raznih izvora, a u nekim slučajevima na osnovu zadanih kriterija i prilagođavani prije samog pohranjivanja u sustav.
Times Integrator BI rješenje jednostavno je za upotrebu i može osigurati kvalitetno izvještavanje na svim razinama managementa, od operativnog do strateškog. U sklopu rješenja sadržan je moćan mehanizam za izračune koristeći razne matematičke i statističke funkcije na podacima iz raznih izvora i različitih baza: ERP, druge analitičke baze podataka, razne vrste datoteka i sl.
Podatke je moguće obraditi i prezentirati u obliku tablica, raznih grafikona, zaokretnih tablica (pivot), mjerača, ljevkastih grafikona koji su u prilagodljivi, tj. podložni promjenama od strane korisnika. Ujedno su dostupne i „drilldown“ (dubinsko izvještavanje) mogućnosti.
Times Integrator BI rješenju moguće je pristupiti preko WEB (dostupnost 24/7 neovisno od lokacije) sučelja pri čemu se odmah prikazuje odabrani set izvještaja na nadzornim pločama, a dostupan sadržaj je definiran na razini korisnika, osobe koja se prijavljuje u sustav.
Krajnji korisnici mogu jednostavno i brzo kreirati vlastite upite, potom selektirati, analizirati, vizualizirati i ugraditi rezultate u novu prilagođenu nadzornu ploču ili ih generirati u različite formate datoteka i distribuirati svima kojima su informacije potrebne.
Times Integrator BI je osmišljen za fleksibilnu implementaciju, kompanije mogu odabrati s kojim obuhvatom projekta žele početi, a naknadno nadograđivati sustav sukladno poslovnim potrebama.
Razvoj rješenja se temelji na filozofiji da poslovni korisnici mogu složene upite i analize podataka sami obavljati na sustavu, koristeći sučelje za poslovne korisnike koje ne zahtjeva kodiranje ili druge tehničke vještine, a sve u smjeru povećanja poslovne vrijednosti i smanjivanja ovisnosti o IT profesionalcima za potrebe izvještavanja i analize podataka.
Uspješno implementiran sustav Times Integrator BI izravno utječe na poslovanje tvrtke. Razlog tome je njegova integriranost sa samim vrhom postojećih poslovnih veza u organizacijskoj strukturi tvrtke čime se postiže veća uspješnost i učinkovitost poslovanja, dostupan tijek informacija (neposredan dostup do podataka) te donošenje odluka na osnovu kvalitetnih i pouzdanih informacija.
Kliknite za DOWNLOAD LETKA – Times Integrator BI
Prednosti za korisnike Times Integrator BI – Business Intelligence rješenja:
- intuitivno i jasno izvještavanje
- jednoznačnost informacija na razini tvrtke/grupacije
- ubrzani ciklusi izvještavanja
- uvid u izvore i sljedove informacija
- značajne uštede na obradi/unosu podataka i više vremena za analizu informacija
- integracija s višestrukim izvorima podataka
- prilagodljivo i nadogradljivo rješenje
- skalabilna implementacija prema zahtjevima korisnika
Referentna lista korisnika Times Integrator BI – Business Intelligence rješenja:
- Pleter usluge
- Iris Fashion
- Douglas parfumerije
- Ninacommerce grupa
- Smit commerce
- Amarilis
- Fibis & JTI
- Grateks BiH
- Fragaria
- Phrixus
- Osmi bit
Izjava gđe. Sandre Ferek voditeljice nabave u Iris Douglas d.d.:
„ Times Integrator BI smo u Irisu primarno implementirali radi brzog i točnog kreiranja analiza za potrebe periodičnog izvještavanja prema internacionalnim vlasnicima i u tom segmentu smo ostvarili značajne uštede na vremenu u pripremi i kontroli točnosti rezultata koje sada možemo iskoristiti za analizu poslovnih podataka i pravovremeno reagirati na prijetnje i prilike u svakodnevnom poslovanju. Naš BI sustav je i proširen specifičnim podacima koji su nama od ključnog značaja, a nisu bili dostupni u ERP sustavu ili ih je bilo komplicirano prikazati. Dodatne prednosti prepoznajemo i u prilagodbama sustava koje smo u međuvremenu brzo i jednostavno implementirali što nam je omogućilo da budemo fleksibilni i agilno odgovorimo na potrebe koje su se u međuvremenu pojavile. Paralelno je stvorena podloga za samostalno kreiranje analiza na jednostavan i brz način što nam je, uz poticanje kreativnosti i samostalnosti u radu, omogućilo bolji uvid u poslovanje i olakšalo donošenje poslovnih odluka na svim upravljačkim razinama.“
Izjava g. Filipović Žarka vlasnika tvrtki: Fibis, Fibis plus i Marina Hramina:
„Uvođenjem Times Integrator BI – Business Intelligence rješenja osigurali smo bolji uvid u poslovanje naših tvrtki i pomoću kvalitetnih i pravovremenih informacija, unaprijedili efikasnost managementa koji je sada u mogućnosti proaktivno odgovoriti izazovima poslovanja današnjice. Osim za analize na našim podacima, Times Integrator BI – Business Intelligence rješenje koristimo i za prikupljanje podataka od distributera koji rade na različitim informacijskim sustavima pa time objedinjujemo podatke i ostvarujemo još bolji uvid u situaciju na tržištu, a osim nas, pristup analizama ima i principal koji je također pohvalio kvalitetu rješenja.Osobno sam, koristeći BI sustav, kroz kvalitetne i pravovremene informacije uštedio veliku količinu vremena, a značajne uštede je postigao i management tvrtki. Vođeni pozitivnim iskustvima u razvojnu strategiju uključili smo i daljnja proširenja Times Integrator BI – Business Intelligence rješenja na područja koja nam prvotno nisu bila od primarnog značaja.“
Times Integrator BI – Business Intelligence – karakteristike rješenja s obzirom na uporabu:
- razumljivost i jednostavnost uporabe (lokalizirano rješenje)
- dostupnost s obzirom na vrijeme i lokaciju
- obrada integriranih podataka iz raznih izvora na svim razinama tvrtke i/ili grupacije
- konzistentnost informacija
- sigurnost i kontrola prikaza informacija autoriziranim korisnicima
- prilagodljivost od strane korisnika
Times Integrator BI – Business Intelligence sustav – karakteristike rješenja s obzirom na troškove/investiciju:
- prihvatljiv s obzirom na cijenu
- optimalna brzina i dinamika implementacije
- visok ROI – brz povrat investicije
- nizak TCO – trošak vlasništva
- bez negativnih utjecaja na odvijanje postojećih procesa
Times Integrator BI – Business Intelligence rješenje nad zajedničkom platformom objedinjuje sljedeće funkcionalnosti:
Nadzorne ploče (Dashboard)
- personalizirano i interaktivno sučelje za internet preglednike uz trenutni prikaz i vizualizaciju sadržaja
- izvještaji, mjerači, grafovi, komentari, obavijesti i drugo
- “drill down” i navigacijske mogućnosti sve do transakcijskih podataka
- zbirni izvještaji koji prikazuju puls poslovanja (sustav ranog upozorenja)
- veze i navigacija na druge dostupne sadržaje
- preuzimanje stranica u raznim formatima (PDF, Excel, Powerpoint…)
Kreiranje novih upita/izvještaja (Oracle BI Answers)
- 100% tanki klijent
- rješenje za ad-hoc upite i analize s potpunom kontrolom nad podacima i strukturom izvještaja
- personaliziran pristup sustavu s kontroliranim prikazom sadržaja u skladu s autorizacijom
- intuitivno sučelje za jednostavno i brzo kreiranje i promjenu izvještaja/upita, analizu rezultata, prilagodbu vizualnog prikaza izvještaja
- namijenjen za široku uporabu bez potrebe za programiranjem i znanjem programskih jezika
- kreiranje kombiniranih prikaza izvještaja i ugradnja rezultata u personaliziranu kontrolnu ploču
- povratni upis podataka u bazu podataka (writeback) i preuzimanje izvještaja u različitim formatima (PDF, excel, HTML, Powerpoint…)
- velik broj ugrađenih funkcija za specifične analize podataka (standardna devijacija, trendovi, rangovi, TopN, min-max, srednje vrijednosti, ABC…)
Proaktivna detekcija i upozorenja uz automatsko pokretanje izvještaja-(Oracle BI Delivers)
- kreiranje agenata za automatsko pokretanje i distribuciju izvještaja
- uvjetno pokretanje u skladu s radnim sljedovima i prioritetima isporuke
- širok spektar uređaja za isporuku sadržaja (e-mail, dlanovnici, dojavljivači, mobiteli …)
- napredne mogućnosti podešavanja dinamike pokretanja (jednokratno, dnevno, tjedno, mjesečno) s ponavljanjima u točno određeno vrijeme
- analitički prikaz aktivnih agenata s prikazom posljednjeg i slijedećeg pokretanja
Izrada i objava visokoformatiranih izvještaja (Oracle BI Publisher)
- rješenje za kreiranje, upravljanje i dostavu svih poslovnih dokumenata i izvještaja
- izvještaji na temelju predložaka (PDF, Word, Excel)
- omogućuje definiranje upita za izvještaj, koristeći jednostavno web sučelje i kreiranje visoko formatiranih prikaza
- report server generira dokumente i može ih dostaviti na višestruke lokacije




