„Times Integrator Web Shop“ je programsko rješenje za vođenje Internet trgovine bazirano na Magento platformi kao jednoj od globalno vodećih platformi po pitanju funkcionalnosti i sigurnosti, a koje je potpuno integrirano s „TI ERP“ programskim rješenjem.
Programsko rješenje osigurava sinergijsko djelovanje između „TI Web Shop“ aplikacije u dijelu orijentiranom prema krajnjem korisniku koje će modernim dizajnom, dostupnošću i jednostavnošću korištenja omogućiti optimalan rad internet trgovine i „TI ERP Maloprodaje“ za daljnje obrade dokumenata u prodajnom procesu i napredno izvještavanje o rezultatima Internet prodaje kao prodajnog kanala.
Primarni ciljevi TI Web Shop programskog rješenja:
- privući posjetitelje i konvertirati ih u kupce modernim korisničkim sučeljem, bogatim sadržajem i naprednim funkcionalnostima koji će omogućiti kvalitetan prikaz specijalnih ponuda, akcija i drugih načina promocije
- maksimalno olakšati kupovinu, zadržati kupce i učiniti ih zadovoljnima u korištenju sustava uz intuitivnu pretragu asortimana Internet trgovine i prikaz prijedloga sličnih proizvoda
- učiniti kupce lojalnima koji će ponovo posjećivati Internet trgovinu i kupovati.
- prilagodljivost vizualnog izgleda trgovine uz iskorištenje dizajnerskih potencijala prema potrebama i željama korisnika
- osigurati rast osvajanjem novih tržišta i povećanjem prodaje uz zadržavanje maksimalne sigurnosti
- Go Mobile omogućiti jednostavnu i sigurnu pretragu i kupovinu uporabom mobilnih uređaja
Funkcionalnosti TI ERP integracije:
- automatski unos podataka iz ERP sustava u TI Web Shop: tarife, skladišta, klasifikatori, kategorije, artikli, slike artikala i cijene artikala te ostali atributi u dogovoru s korisnikom (opisano u specifičnostima korisnika)
- sinkronizacija podataka iz ERP sustava u TI Web Shop koja se može izvršavati ručno – na zahtjev korisnika i/ili u zadanim vremenskim intervalima
- pregled svih pristiglih Web Shop narudžbi na strani TI Web Shop-a
- izbor narudžbi za procesuiranje, kreiranje predračuna u maloprodaji i izdavanje računa prema predračunu u ERP sustavu
Osnovne karakteristike TI Web Shop-a:
- WEB aplikacija s pristupom pomoću internet preglednika „browsera“
- kvalitetno korisničko sučelje
- dostupnost 24/7 neovisno od lokacije
- visok stupanj zaštite podataka
- potpuna integriranost s postojećim TI ERP programskim rješenjem
- brzina pristupa i odziva
Prikaz kataloga proizvoda
- pregled artikla u list i grid modu
- izbor broja prikaza artikla po stranici
- usporedba proizvoda
- sortiranje proizvoda
- breadcrumbs-povratak na prethodni sadržaj
- tražilica (pretražuje novosti, artikle, tagove)
- kategorizacija artikla u više potkategorija
- oznake proizvoda (novo, akcija…)
- filtriranje kataloga po atributima (karakteristikama) proizvoda
- oznake (labeli) proizvoda (novo, akcija, uskoro i slično)
- filtriranje kataloga po atributima (karakteristikama) proizvoda
Promocije i akcije
- pregled posljednje unesenih artikla
- usporedba artikala
- Google Site Map
- newsletter (Mailing lista)
- administracija anketa
- RSS Feeds novih artikla
- recenzije i ocjena artikla
- pošalji upit o proizvodu
- pošalji link/vezu (predloži artikl prijatelju)
- lista akcijskih artikala
- lista artikla na rasprodaji
Prikaz kartice artikla
- SEO tagovi za svaki proizvod (ručni unos)
- podijeli link na društvenim mrežama
- pregled srodnih proizvoda
- pošalji link prijatelju putem e-maila
- pregled opcije artikla
- dodavanje više slika po artiklu
- više boja po artiklu
- pregled raspoloživosti artikla na kartici
- CAPTCHA za sprečavanje SPAM-a
- dodavanje proizvoda u listu želja i favorita
Upravljanje narudžbama
- pregled i kreiranje narudžbi
- praćenje isporučenih narudžbi
- ispis narudžbe
- odobravanje i storniranje narudžbi
- pregled narudžbi
- automatska potvrda kupcu na email
- automatsko obavještavanje trgovca e-mailom o primitku narudžbe
Korisnički servisi
- promjena ostalih podataka
- pregled i promjena adrese dostave i adrese plaćanja
- pregled liste želja (Wishlist)
- zaboravljena lozinka
- promjena lozinke
- pregled povijesti i status trenutnih narudžbi
Izvještaji
- prodaja
- porez
- proizvodi u košaricama
- napuštene košarice
- najprodavaniji proizvodi
- naručeni proizvodi
- proizvodi s najviše pregleda
- proizvodi sa niskim zalihama
- novi korisnici
- kupci po veličini narudžbi
- kupci po broju narudžbi
Marketinški alati
- Google Analytics
- mailing lista
- ankete
- opcija besplatnog slanja pošiljke
- rasprodaje
- artikli na akciji
- pregled novih i izdvojenih proizvoda
- komparacija artikla
- povezani proizvodi, Cross-sell i Up-sell prodaja
Optimizacija za tražilice (SEO)
- popis najtraženijih riječi unutar trgovine
- autogeneriranje Google Site Map-a
- meta tag za artikle, kategorije, novosti
- URL rewriting za artikle, kategorije, novosti
- 100% prilagođeno tražilicama
- generiranje složenih proizvoda – npr. više standardnih boja na veću količinu proizvoda i sinhronizacija sa ERP-om
- blog (dodatni modul)
- Slideri, Carouseli
- rotirajuće slike 360° napredne funkcionalnosti (dodatni modul)
- Full Page Cache (dodatni modul)
- Google analitika E-commerce (dodatni modul)
- autogeneriranje naprednog Google Site Map-a (dodatni modul)
- Rich snippets za Google, Bing i Yahoo (dodatni modul)
- narudžbe za pravne osobe
- dodatni izvještaji i promjena postojećih
- specifične funkcionalnosti prema potrebama korisnika, npr.:
- dinamički prikaz piktograma
- masovno upravljanje stanjem skladišta proizvoda čije stanje zavisi od raspoloživosti materijala
- najava proizvoda u dolasku
- punjenje stranica raznim podacima o proizvodima
- specifični widgeti, dinamički blokovi
- prilagođena sortiranja i filtriranja lista proizvoda
- izmjene i dorade dizajna
Integracija sa servisima
- CorvusPay (dodatni modul)
- T-com PayWay (dodatni modul)
- Overseas
- Društvene mreže (dodatni modul)
Umjesto kupovine poslužitelja i ostale potrebne opreme, nudimo Vam uslugu iznajmljivanja infrastrukture.
Prednosti najma umjesto investiranja u vlastiti sustav su:
- nema početnih investicija
- smanjenje troškova
- povećana sigurnost i kontinuiranost u radu
- plaća se koliko se i koristi
- nema brige oko upgrade-a i zamjene servera pri zastari
- ne treba plaćati skupi pristup Internet-u; za potrebe web shop hostinga potrebna je stalna veza od minimalno 5 Mbps (za manji broj korisnika, posjetitelja)
- ne treba voditi brigu oko zaposlenika koji održavaju sustav
Dodatni razlog je sigurnost sustava koji se nalazi na vlastitoj redundantnoj opremi smještenoj u podatkovni centar SLA dostupnost (Tier3) od 99,982%. (poslužitelji u HA clusteru, IPS – aktivna zaštita od napadača, antivirusna zaštita, nadogradnja operativnog sustava, periodična kontrola i optimizacija sustava). Cijeli sustav ima back-up na lokalnoj i na izdvojenoj lokaciji (DRS) i dva Internet optička linka visoke propusnosti.
Hosting opreme na infrastrukturi Times computersa uključuje svu potrebnu opremu i licence, kao i rad na održavanju sustava koji omogućuje neprekidan i siguran rad TI Web shop programskog rješenja. Uz navedeno usluga sadrži i:
- backup virtualnog stroja (čuva se backup zadnja 3 dana i jedan tjedni backup)
- pristupni link do 500 Mbps
- siguran VPN pristup poslužitelju
- IPS, firewall i antivirusna zaštita cijelog sustava
- održavanje poslužitelja: patch management OS-a, i Magento core-a, backup na razini virtualne mašine, permanentni proaktivni nadzor rada poslužitelja, odziv u roku 2 sata u slučaju greške/kvara u redovnom radnom vremenu.
- fizička sigurnost sustava – fizička zaštita – nemogućnost neovlaštenog i nenajavljenog pristupa opremi
DODATNE USLUGE KOJE BI VAS MOGLE ZANIMATI




