Marina Hramina automatizirala charter
check-in procese uz pomoć „TI Marina“
programskog rješenja Osmog Bita

marina

Strku oko prihvata 50-tak brodova u charteru, njihov pregled, servis i opremanje za slijedeću posadu, Marina  Hramina riješila je mobilnom „on-line“ aplikacijom kojom djelatnici marine obavještavaju centralu da su završili sa svojim dijelom posla i to putem tableta ili pametnog telefona.

Informacija o spremnosti broda prikazuje se na velikom ekranu u restoranu gdje posade čekaju „zeleno svijetlo“ za ukrcaj (klik na sliku za povećanje).

Na taj način su spriječeni svi nesporazumi koji su uobičajeni kod izmjene posada na brodovima, te se ubrzao proces pripreme brodova, ali i informiranja klijenata o spremnosti istih.

Aplikacija je, dodatno, povezana sa sustavom za rezervaciju brodova i prijavu posada te sa modulom TI Recepcija, čime je maksimalno smanjena potreba za upisivanjem podataka.

Isto tako, napravljen je i niz lista i izvještaja, potrebnih za operativan rad i pregled stanja brodova.

Comments are closed.