Times BI u IRIS-u

 

Završena implementacija Times BI u IRIS-u – studeni 2011

Uprava IRIS-a je odlučila implementirati Times BI – Business Intelligence rješenje za podršku poslovnom odlučivanju u segmentima mode, kozmetike i mirisa i to na poslovnim područjima: prodaje, nabave, upravljanja zalihama i financija.

Prisutnost na tržištu od 1964. godine dovoljno govori o značaju i tradiciji IRIS-a kao jednog od vodećih čimbenika na području prodaje i distribucije kozmetikom, igračkama, nakitom, odjećom i kožnom galanterijom u regiji. 1992. godine Iris prelazi u dioničko društvo i fokusira poslovanje na prodaju kozmetike i mirisa. U međuvremenu IRIS proširuje osnovni asortiman i na modni segment u sklopu nove tvrtke Iris Moda, a paralelno ulazi i u „joint venture“ s njemačkom tvrtkom Douglas kao najvećim lancem parfumerija u Europi.

Kao dugogodišnji korisnik Times Integrator ERP rješenja u svim vlasnički povezanim tvrtkama (od 1999 g.),a nakon inicijalnog upoznavanja s produktom tijekom redovitih prezentacija novih tehnoloških rješenja koja Osmi BiT (tada još Times computers) kao uobičajenu aktivnost provodi s korisnicima,  Uprava IRIS-a je odlučila implementirati Times BI rješenje za podršku poslovnom odlučivanju u segmentima mode, kozmetike i mirisa i to na poslovnim područjima: prodaje, nabave, upravljanja zalihama i financija.

Nakon inicijalne snimke stanja i utvrđivanja potreba korisnika predloženo je (a kasnije i implementirano) Times BI rješenje bazirano na Oracle Business Intelligence Standard Edition One platformi kao najprikladnije s obzirom na omjer potreba korisnika i troškova implementacije rješenja.

Najvažniji izazovi tijekom realizacije projekta bili su:

  • fiskalna godina kao podloga za vremensku dimenziju izvještavanja
  • specijalna hijerarhija objekata prodaje i nabave
  • specijalna hijerarhija asortimana s naglaskom na brandove i sezone
  • razvoj sučelja za povezivanje/strukturiranje matičnih podataka
  • automatska rekalkulacija troškova i alokacija na mjesta troška prema udjelu u prodaji
  • kompleksni RDG izvještaji po hijerarhijama objekata i asortimana
  • unos i praćenje realizacije planova nabave i prodaje
  • komercijalni izvještaji i njihov prikaz na nadzornim pločama (Sellthrough, analiza prodaje po brandovima, trendovi prodaje po raznim razinama vremenske dimenzije,…)
  • izračun količine računa i posjetitelja po pojedinim prodajnim objektima
  • izračuni TOPN artikala po kriteriju prodaje

Nakon uspješne implementacije inicijalnog rješenja postavljeni su i dodatni zahtjevi nad Times BI sustavom od kojih su najznačajniji:

  • izrada izvještaja prema principalu ALDO u strogo zadanoj strukturi
  • uvođenje dodatnih statusa artikala s praćenjem vremenske dinamike promjena
  • automatski izračun i dodjela bestseller statusa artiklima koji na razini pojedine prodavaonica zadovoljavaju dane kriterije i njihov prijenos u ERP sustav
  • razvoj i implementacija novog predmetnog područja s uvidom u podatke o članovima kluba (Loyalty) s osobitim naglaskom na zaštiti osobnih podataka pojedinog člana

U narednom periodu, u skladu s potrebama i resursima, očekujemo i eventualno proširenje Times BI rješenja za IRIS-u slijedećim smjerovima:

  • integracija podataka tvrtke Laura kozmetika s naglaskom na veleprodajno poslovanje i distribuciju
  • povezivanje Times BI rješenja  i sustava praćenje posjeta po prodajnim objektima (People counter sustav)
  • razvoj i implementacija Times BI rješenja za povezane tvrtke koje posluju u regiji

Comments are closed.